To dla nas wyjątkowy rok – mamy już 10 lat!
Nasze początki – czyli jak to było w 2013 roku… Wszystko zaczęło się od bloga GoodCustomerExperience.pl … Co było dalej?
Cieszymy się ze wszystkich zrealizowanych projektów. Mamy ogromne szczęście współpracować z fantastycznymi Klientami, od których dostajemy na bieżąco życzenia:
- Gratuluje z okrągłej rocznicy oraz wspaniałych rezultatów z Waszej działalności, z której z tak dużą przyjemnością korzystamy! Super, że jesteście.
- I to już 10 lat? Jak ten czas leci… Gratulacje i wszystkiego najlepszego!!
- Gratulacje z okazji 10 lat. Życzę wielu sukcesów przez kolejne lata! 😊
- Gratuluję wspaniałej rocznicy działalności Twojej firmy 😊
- Życzę samych wspaniałości i kolejnych sukcesów 😊
- Bardzo dziękuję za prezent i niespodziankę. Gratuluję rocznicy i życzę wielu sukcesów.
Customer Experience 2.0. i Employee Experience 2.0.
W GCE Consulting zawsze chętnie dzieliliśmy się wiedzą i doświadczeniem. Z okazji naszego święta rozpoczynamy cykl podpowiedzi dla praktyków – „Jak wejść na wyższy poziom Customer i Employee Experience (CX, EX)”.
W kolejnych tygodniach będziemy prezentować wskazówki z zakresu CX lub EX wynikające z aktualnych trendów i popartą wynikami badań naukowych z Polski i ze świata. Oto one:
Employee Experience – inspiracje:
- Dbaj o dobre samopoczucie pracowników
- Dbaj o stały rozwój pracowników
- Zapewnij elastyczny czas i miejsce pracy
- Personalizuj doświadczenia pracowników
- Umożliwiaj działania CSR
- Oferuj nowoczesne narzędzia
Masz inne pomysły / praktyki? Podziel się!
Szukasz wiedzy na temat Customer Experience – znajdziesz ją tutaj 🙂
Chcesz dowiedzieć się więcej jak zadbać o Employee Experience?
Przeczytaj Employee Experience Dossier
Zorganizuj w swoje firmie warsztat – opracowanie strategii i planu działań Employee Experience Managment. Napisz do nas