10 lat GCE Consulting I GoodCustomerExperience.pl

W tym roku GCE Consulting obchodzi 10 urodziny! Wszystko zaczęło się od bloga GoodCustomerExperience.pl ... Co było dalej?

GoodCustomerExperience.pl
 

To dla nas wyjątkowy rok – mamy już 10 lat!

 

Nasze początki – czyli jak to było w 2013 roku… Wszystko zaczęło się od bloga GoodCustomerExperience.pl … Co było dalej?

 

Cieszymy się ze wszystkich zrealizowanych projektów. Mamy ogromne szczęście współpracować z fantastycznymi Klientami, od których dostajemy na bieżąco życzenia:

  • Gratuluje z okrągłej rocznicy oraz wspaniałych rezultatów z Waszej działalności, z której z tak dużą przyjemnością korzystamy! Super, że jesteście.
  • I to już 10 lat? Jak ten czas leci… Gratulacje i wszystkiego najlepszego!!
  • Gratulacje z okazji 10 lat. Życzę wielu sukcesów przez kolejne lata! 😊
  • Gratuluję wspaniałej rocznicy działalności Twojej firmy 😊
  • Życzę samych wspaniałości i kolejnych sukcesów 😊
  • Bardzo dziękuję za prezent i niespodziankę. Gratuluję rocznicy i życzę wielu sukcesów.

 

Customer Experience 2.0. i Employee Experience 2.0.

 

W GCE Consulting zawsze chętnie dzieliliśmy się wiedzą i doświadczeniem. Z okazji naszego święta rozpoczynamy cykl podpowiedzi dla praktyków – „Jak wejść na wyższy poziom Customer i Employee Experience (CX, EX)”.

W kolejnych tygodniach będziemy prezentować wskazówki z zakresu CX lub EX wynikające z aktualnych trendów i popartą wynikami badań naukowych z Polski i ze świata. Oto one:

Employee Experience – inspiracje:

 

  1. Dbaj o dobre samopoczucie pracowników
  2. Dbaj o stały rozwój pracowników
  3. Zapewnij elastyczny czas i miejsce pracy
  4. Personalizuj doświadczenia pracowników
  5. Umożliwiaj działania CSR
  6. Oferuj nowoczesne narzędzia

 

Masz inne pomysły / praktyki? Podziel się!

 

Szukasz wiedzy na temat Customer Experience – znajdziesz ją tutaj 🙂

 

Chcesz dowiedzieć się więcej jak zadbać o Employee Experience?

Przeczytaj Employee Experience Dossier

Zorganizuj w swoje firmie warsztat – opracowanie strategii i planu działań Employee Experience Managment. Napisz do nas

 

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Kontynuuj zakupy

Nie możesz kopiować zawartości tej strony