Projektowanie Customer / Employee Experience

  • Projektujemy nowe pozytywne doświadczenia klientów / pracowników wykorzystując potencjał innowacyjny organizacji oraz sprawdzone techniki warsztatowe. Pracujemy w oparciu o metodykę Design Thinking.
  • Dla nowych usług i produktów, procesów opracowujemy Mapę podróży „to be”, która pozwala dobrze przygotować nowy proces czy wprowadzenie nowości na rynek i jednocześnie uniknąć błędów wynikających z obecnych procesów.
  • Pomagamy rewitalizować procesy i procedury wewnętrzne, opracowujemy i wdrażamy standardy obsługi klientów, zasady współpracy wewnętrznej.
  • Tworzymy i wdrażamy strategię oraz plan komunikacji o CX / EX do klientów i pracowników. Tworzymy treści, koncepcje komunikacji wewnętrznej, która pomaga zaangażować pracowników w codzienną pracę nad poprawą Customer Experience.
  • Opracowujemy plan budowy pro-klienckiej kultury organizacyjnej wykorzystując Mapę podróży pracownika.

Nasze realizacje

Jesteśmy dumni, że współpracujemy z wieloma fantastycznymi markami i zespołami

Sprawdź, co już udało nam się wypracować wspólnie w naszymi klientami.

Case Studies

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Kontynuuj zakupy

Nie możesz kopiować zawartości tej strony