Firma GCE Consulting, zrealizowała dla nas szereg projektów Customer Experience - Mapowania doświadczeń i oczekiwań: Pacjentek Pediatrycznych / Ginekologicznych, Pacjentów Carolina Medical Center, Pacjentów Szpitala LM Puławska, Pacjentów Kliniki Estetycznej, Pacjentów Zespołu Wyjazdowego Lekarzy, Pacjentów Pilnej Pomocy Medycznej, Pacjentów Szpitali LM Onkologia, Pacjentów Centrum Medycznego Mavit i innych. Zakres projektów obejmował opracowanie podróży Pacjentów, diagnozę doświadczeń i oczekiwań Pacjentów, momentów prawdy, punktów zachwytu i punktów bólu Pacjentów, analizę działań i komunikacji kierowanych do Pacjentów, opracowanie na podstawie powyższych danych Map podróży Pacjentów z określeniem obszarów do poprawy oraz opracowanie rekomendacji biznesowych zmian w ww obszarach, W ramach projektu firma GCE Consulting odpowiadała za przeprowadzenie badań jakościowych, analizę danych z badań ilościowych, analizę wniosków z obu typów badań oraz prezentację wniosków z Map podróży Pacjentów skierowaną do Zespołów LM. Z pełnym przekonaniem rekomenduję firmę GCE Consulting do współpracy we wszystkich projektach związanych z zarządzaniem doświadczeniami klientów. Były to dla nas bardzo wartościowe projekty, których efekty będziemy wykorzystywać w tym i kolejnych latach poprawiając doświadczenia Pacjentów LM.