Poczucie bezpieczeństwa klientów buduje zaufanie

O Kodeksie Agenta Pro i relacjach Klientów z Liderami Nieruchomości rozmawiamy na łamach Pulsu Biznesu. Przeczytaj fragment wypowiedzi Joanny: Klienci, którzy inwestują w zakup mieszkania lub domu swoje oszczędności lub zaciągają kredyt,...
Więcej

Customer experience w firmie deweloperskiej

Customer experience w firmie deweloperskiej Jak kształtować pozytywne doświadczenia klienta? O działaniach customer experience w firmie Bouygues Immobilier Polska w najnowszym numerze kwartalnika "Deweloper & Marketing" - 4 / 2 0 2...
Więcej
Customer experience w firmie deweloperskiej
Screen_CXManager5

23 września 2022

Patient Experience

W CX Manager nr 5 tym razem tematem przewodnim jest Patient Experience. Temat bardzo nam bliski dzięki wieloletniej współpracy z Iwona Radko i Aneta

Więcej
Więcej

14 września 2022

CX priorytetem i problemem dla firm

Customer Experience pozostaje w br. kluczowym obszarem zainteresowania firm, ale osiągnięcie dobrych wyników w zakresie obsługi klienta jest coraz trudniejsze.

Więcej

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Kontynuuj zakupy