Service Design w projektach Customer Experience

"Trudno być świadomym, kiedy biegniesz" Andy Polain, trener Service Design, współautor książki “From Insight to Implementation (źr. Andy Polaine, Service Design Days 2018) Design Thinking w projektach CX i EX Przy dobrym...
Więcej
grafika do artykułu Wykorzystanie Design Thinking / Service Design w projektach CX i EX

X Summit 2023 – Joanna Hirsz

X Summit 2023   Największa w Polsce konferencja poświęcona Customer Experience i Employee Experience odbędzie się 28 listopada 2023 w Warszawie! Dowiedz się, jak zadbać o doświadczenia swoich klientów i pracowników! Dołącz...
Więcej
Joanna Hirsz - X Summit 2023

Docenianie klientki i klienta w praktyce

Docenianie klienta jest jak karmienie pozytywnymi emocjami. Klienci bardzo lubią, gdy marki ich doceniają. To oczekiwanie rośnie proporcjonalnie do długości stażu klienckiego. Z cytowanego w  CXM badania firmy Mind&Roses wynika, że potrzeba...
Więcej
Jak doceniać klienta
Joanna Hirsz - X Summit 2023

20 września 2023

X Summit 2023 – Joanna Hirsz

20 września 2023 X Summit 2023   Największa w Polsce konferencja poświęcona Customer Experience i Employee Experience odbędzie się 28 listopada 2023 w Warszawie! Dowiedz

Więcej
Więcej
Zdjęcie z planu filmowego dla WP/ realizacja dla OtoDom

24 listopada 2022

Dobre praktyki na rynku nieruchomości

24 listopada 2022  Wypowiedź Joanny Hirsz na temat najważniejszych elementów budujących pozytywne doświadczenie klienta agencji nieruchomości i firm deweloperskich   Obejrzyj film

Więcej
Więcej
Screen_CXManager5

23 września 2022

Patient Experience

23 września 2022 W CX Manager nr 5 tym razem tematem przewodnim jest Patient Experience. Temat bardzo nam bliski dzięki wieloletniej współpracy z Iwona

Więcej
Więcej

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Kontynuuj zakupy

Nie możesz kopiować zawartości tej strony