Szkolenie Mapa podróży klienta z Service Blueprint

Szkolenie i warsztat: Analiza i projektowanie doświadczeń klienta - Mapa podróży klienta z Service Blueprint pozwoli Ci w praktyce zarządzać całym projektem mapowania i wdrażania zmian po mapie. Nauczysz się wykorzystywać mapę podróży as is oraz to be.

Zostań CERTYFIKOWANYM MENADŻEREM mapowania podróży Klienta

Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą: - poprawić doświadczenia klientów - usprawnić obsługę klienta - zaprojektować nowe usługi Uczestnicy będą pracować w oparciu o sprawdzoną metodę opracowania mapy podróży klienta, którą wypracowaliśmy przez ostatnie 11 lat na podstawie setek projektów dla klientów z wielu branż np. Santander, mLeasing, TVN, PZU, Symofnia, LUX MED, AVIVA i inne.

Szkolenie: Certyfikowany Menadżer Mapowania Podróży Klienta

  • Termin: 25-27.03. 2025 r.
  • Forma: szkolenie online, trwające 3 dni po 4h dziennie
  • Prowadząca: Joanna Hirsz, założycielka GCE Consulting z ponad 11 letnim doświadczeniem w mapowaniu podróży klienta. Pracowała m.in dla takich marek jak: PZU, Santander, TVN, LUX MED, Aviva, mLeasing, PLAY, NEUCA i wielu innych.

 

Uczestnicy otrzymają certyfikat Menadżera Mapowania podróży Klienta, a także unikatowy Podręcznik mapowania, zawierający materiały szkoleniowe do samodzielnej pracy.

 

Na szkoleniu nauczysz się:

 

  • Wybrać proces, usługę, produkt, dla którego warto opracować mapę podróży klienta
  • Dobierać personę, której ma dotyczyć mapa podróży i ją opracowywać
  • Wyznaczać ścieżkę (podróż) klienta
  • Wykorzystać Service Blueprint na Mapie podróży klienta
  • Diagnozować doświadczenia, emocje, oczekiwania klientów
  • Wyznaczać momenty prawdy, zachwytu i punkty bólu
  • Trafnie wyciągać wnioski z mapy i zamieniać je w rekomendacje działań naprawczych lub pomysły rozwojowe
  • Planować działania po opracowaniu mapy podróży klienta
  • Angażować zespół i klientów w proces opracowania mapy podróży.

 

Szkolenie / warsztat jest dla wszystkich osób, których celem jest poprawa doświadczeń klientów, obsługi klienta lub zaprojektowanie nowej usługi.

 

Szkolenie / warsztat jest dla wszystkich osób, które chcą zarządzać procesem mapowania doświadczeń klienta w firmie i wypracowywać mapy wysokiej jakości w oparciu o sprawdzoną metodykę.

 

Ćwiczenie praktyczne mapowania – będziemy mapować podróż klienta, która jest uniwersalna dla wszystkich uczestników.

 

Opinie uczestników

 

„Wielkie dzięki dla Joanna Hirsz za super szkolenie o mapowaniu! To było naprawdę inspirujące. Dzięki Tobie, jako certyfikowana Menadżerka Mapowania Podróży Klienta, mam teraz konkretne narzędzia, żeby lepiej zrozumieć i poprawiać doświadczenia naszych klientów. Gorąco polecam to szkolenie każdemu, kto chce się rozwijać w tej dziedzinie!”

 

Świetne, merytoryczne szkolenie <3 Bardzo dziękuję Asi oraz wszystkim uczestnikom 🙂 🙂 ”

 

„To było naprawdę super doświadczenie! Dziękuję Ci Joanna za ogrom wiedzy i praktyki, a grupie za atmosferę! Dobrze będzie się kiedyś jeszcze spotkać :)”

 

„W mojej skromnej opinii, z wrodzoną krytycznością wobec świata, uważam, że było to najlepsze szkolenie na jakim byłam w ciągu ostatnich lat, jeżeli nie w ogóle. Mam efekt zachwytu.”

 

Bardzo fajny materiał przygotowany i przesłany przed szkoleniem. Poruszone najważniejsze kwestie i wyjaśnione w przystępny sposób.”

 

„Co było najcenniejsze w szkoleniu? Zakres materiału i ćwiczenia – mam poczucie po szkoleniu, że rzeczywiście wiem więcej, że te godziny znacząco mnie rozwinęły. Zaskoczyło mnie, że szkolenie online tak bardzo mnie zaangażowało :).”

 

Agenda dzień 1

 

Pracujemy w godzinach 10:00 – 14:00

 

KROK 1

  • Customer Journey Map (CJM) – wprowadzenie.
  • Przykłady map podróży klienta. Narzędzia do mapowania podróży.

 

KROK 2

  • Wybór procesu, usługi, produktu, dla których warto opracować mapę podróży klienta.

  • Persona – zasady doboru i opracowania Persony.

  • Ćwiczenie: Wywiad z klientem i opracowanie Persony.

 

KROK 3

  • Pojęcia CJM – punkty styku, fazy podróży; kanał komunikacji.

  • Ćwiczenie: Opracowanie podróży klienta – ścieżki Persony.

Agenda dzień 2

 

Pracujemy w godzinach 10:00 – 14:00

 

KROK 4

  • Źródła informacji o klientach potrzebne do opracowania Mapy Podróży Klienta – zamówione, niezamówione.

 

KROK 5

  • Pojęcia CJM – doświadczenia, oczekiwania, emocje, punkty bólu, momenty prawdy, peak&end experience.

 

KROK 6

  • Badania opinii klientów by opracowmapę – jakościowe i ilościowe
  • Ćwiczenie: wywiad z klientem – zbieranie informacji do mapy podróży.
  • Ćwiczenie: Opracowanie doświadczeń, oczekiwań, punktów bólu i momentów prawdy.

Agenda dzień 3

 

Pracujemy w godzinach 10:00 – 14:00

 

KROK 7

  • Pojęcia CJM – na scenie, za kulisami – service blueprint itp.
  • Ćwiczenie: wywiad z pracownikiem – zbieranie informacji do mapy podróży.

 

KROK 8

  • Wnioski z mapowania i rekomendacje zmian.
  • Wyznaczenie peak&end exprience.

 

Proces tworzenia CJM w firmie: fazy, role, wyzwania. Przed, w trakcie i po mapowaniu


Kluczowe czynniki sukcesu prawidłowego opracowania mapy podróży i wdrożenia zmian.

 

Przegląd i weryfikacja wdrożenia zmian po mapie.

 

Zapisz się teraz

 

Pracujemy przez 3 dni od 10:00 do 14:00 z dwiema przerwami. Łącznie 12 h.

 

Cena szkolenia / 1 osoba EARLY BIRDS – 2500 zł netto + VAT – zapis do 28.02.2025

 

Od 1.03.2025  cena 2800 zł netto + VAT

Dla kilku osób z tej samej firmy – cena z rabatem.

Zapisy zamykamy 18.03.2025

 

Po szkoleniu otrzymasz:

 

  • Numerowany Certyfikat Menadżera Mapowania podróży klienta
  • Możliwość zadawania dodatkowych pytań przez 14 dni od zakończenia szkolenia.

 

Nie zwlekaj, pracujemy w małej grupie do 10 osób.

Napisz do nas CX@GCEConsulting.pl

 

Otrzymasz fakturę VAT.

Płatność z góry przed szkoleniem.

Nasze realizacje

Jesteśmy dumni, że współpracujemy z wieloma fantastycznymi markami i zespołami

Sprawdź, co już udało nam się wypracować wspólnie w naszymi klientami.

Case Studies

Referencje

Aneta Skibińska

Dyrektor Departamentu Standardów Niemedycznych LUXMED, Pion Doświadczeń Pacjenta, Grupa LUX MED

Z pełnym przekonaniem rekomenduję firmę GCE Consulting do współpracy we wszystkich projektach związanych z zarządzaniem doświadczeniami klientów (m.in. Map podróży i Programów CX ze wskazanymi kierunkami zmian i rekomendacjami biznesowymi). Są to dla nas bardzo wartościowe projekty, których efekty będziemy wykorzystywać w kolejnych latach poprawiając doświadczenia Pacjentów LUX MED.

Zuzanna Chodyra

Santander Bank Polska, menedżer zarządzania jakością Customer Excellence Centre; Agile Coach wcześniej Dyrektor ds. zarządzania doświadczeniem klienta

Doświadczenie ze współpracy z GCE pozwalają potwierdzić profesjonalizm firmy, pełne zrozumienie specyfiki branży i wypracowanie rozwiązań kompleksowo poprawiających doświadczenie klienta. Zaangażowanie, otwartość na nowe rozwiązania, a przy tym terminowość i wysoki poziom prezentowanych rozwiązań pozwala nam z pełnym przekonaniem na rekomendację GCE Consulting jako wiarygodnego i profesjonalnego Partnera do współpracy.

Krzysztof Foder

Lider Customer Experience Bouygues Immobilier Polska sp. z o.o.

Poza opracowaniem Mapy podróży klienta, Program CX oraz Standardów Obsługi Klienta, kontynuujemy współpracę z GCE Consulting przy realizacji cyklicznych badań transakcyjnych klientów w wybranych punktach styku, badaniach tajemniczy klient oraz bieżących inicjatywach usprawniających customer experience. Firma GCE Consulting realizuje projekty w założonym terminie, z należytą starannością i wnikliwością, wspierając nas również w zakresie komunikacji z pracownikami nt. projektu i jego owoców. Rekomenduję firmę GCE w zakresie projektów doradczo-badawczych Customer Experience.

Napisz do nas

Potrzebujesz dodatkowych informacji? Szukasz usługi dopasowanej dokładnie do Twoich potrzeb? A może zastanawiasz się czy Customer Experience, to temat dla Ciebie? Czekamy na informacje od Ciebie!

    Shopping cart

    0
    image/svg+xml

    No products in the cart.

    Kontynuuj zakupy

    Nie możesz kopiować zawartości tej strony