Badanie firmy Deloitte wykazuje, że firmy, które inwestują w rozwój swoich pracowników, są bardziej innowacyjne i wydajne 1 .
Dobre praktyki:
Strategia Zappos składa się z 10 podstawowych wartości, takich jak „dostarczaj wow-efekt” i „buduj otwarte i szczere relacje”. Wszyscy pracownicy Zappos są szkoleni, aby wdrażać te wartości w swojej pracy, co przekłada się na wyjątkowo wysokie poziomy zadowolenia klientów.
Google oferuje swoim pracownikom wiele programów szkoleniowych i rozwojowych, które pozwalają im na zdobycie nowych umiejętności i pogłębienie już posiadanych. Firma zachęca swoich pracowników do eksperymentowania i próbowania nowych rzeczy, co sprzyja innowacyjności i kreatywności. Google inwestuje również w badania naukowe i rozwój nowych technologii, co pozwala na tworzenie innowacyjnych produktów i usług. Dzięki inwestycjom w rozwój swoich pracowników, Google tworzy bardziej zaangażowany i kompetentny zespół, co przekłada się na lepszą wydajność i innowacyjność firmy.
Masz inne pomysły? Podziel się!
Chcesz dowiedzieć się więcej jak zadbać o Employee Experience?
Przeczytaj Employee Experience Dossier
Zorganizuj w swoje firmie warsztat – opracowanie strategii i planu działań Employee Experience Managment. Napisz do nas