Zarządzanie doświadczeniami klientów, pacjentów i pracowników

Nasz blog powstał w 2013 roku z pasji do customer experience. Był wówczas pierwszym na rynku bogiem o tej tematyce i bardzo szybko zystał wielu stałych czytelników. Zapraszamy do lektury. Napisz do nas, o czym jeszcze powinniśmy napisać.

CX Day 2023

3 października 2023

CX Day 2023 – to dzisiaj!

Życzymy Wam zatem: pięknego dnia, samych sukcesów w budowaniu pozytywnych doświadczeń Klientów i ogromnej satysfakcji z tego, co już stworzyliście i cały czas tworzycie!

Więcej
mapa podróży pracownika
Mapa podróży pracownika

Mapę podróży możemy wykorzystać do diagnozy stanu obecnego, jak i zaprojektowania wizji nowych doświadczeń pracownika np. po fuzji przedsiębiorstw. Dzięki Mapie podróży pracownika możemy

Więcej
Read More
EX trend
Oferuj nowoczesne narzędzia

A teraz ciekawostka ze świata biznesu! Biometria to już nasza teraźniejszość. Odkąd globalne konflikty zaczęły przenosić się do sfery cyfrowej, ochrona jednostki i przedsiębiorstwa stała

Więcej
Read More
EX trend
Umożliwiaj działania CSR

To tylko jeden z przykładów działań dodatkowych, zmierzających do tego, aby wszystkim nam żyło się lepiej. Dzisiaj pracownicy i pracodawcy myślą w kategoriach wspólnej odpowiedzialności, także

Więcej
Read More

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Kontynuuj zakupy