Postaw na doskonalenie jakości w obsłudze klienta

Zachęcamy do udziału w konferencji organizowanej przez Puls Biznesu - „Zarządzanie reklamacjami w praktyce”, która odbędzie się 27 sierpnia 2024 r., w Warszawie. W czasie konferencji Joanna Hirsz - Senior Consultant Customer, Employee,...
Więcej
Postaw na doskonalenie jakości w obsłudze klienta -Zarządzanie reklamacjami w praktyce - konferencja

Początki Patient Experience w LUX MED raz jeszcze

W 2017 roku LUX MED podjął strategiczną decyzję, dotyczącą zmiany podejścia do poprawy doświadczeń pacjentów (to były początki Patient Experience). Wdrożenie nowej strategii Patient Experience było kluczowym krokiem w doskonaleniu obsługi pacjentów...
Więcej
patient experience w Lux Med

Szkolenie Mapa podróży klienta z Service Blueprint

Zostań certyfikowanym Menedżerem Mapowania podróży klienta. Pracuj w oparciu o sprawdzoną metodykę opracowania Mapy podróży klienta, którą wypracowaliśmy przez 11 lat w GCE Consulting na podstawie setek projektów w różnych branżach. Więcej...
Więcej
Joanna Hirsz w czasie gali Experience Institute

22 lutego 2024

Firma Przyjazna Klientowi 2023

22 lutego 2024 Gala Experience Institute – FPK i IwKL 2023 Joanna Hirsz w czasie Gali Experience Institute zaprezentowała wyniki badań certyfikujących laureatów

Więcej
Więcej
XSummit2023 Joanna Hirsz

20 grudnia 2023

XSUMMIT 2023

20 grudnia 2023 II edycja konferencji X SUMMIT, poświęconej tematyce Customer & Employee Experience już za nami.   To była wyjątkowa okazja do pogłębienia wiedzy na temat

Więcej
Więcej
Joanna Hirsz PKO BP 2

6 października 2023

Joanna Hirsz na CX Day w PKO BP

6 października 2023 Joanna Hirsz w czasie ponad godzinnej prelekcji mówiła o klientocentryczności i budowaniu dobrych doświadczeń klienta banku. Joanna opowiadała m.in. o tym: jak na co dzień

Więcej
Więcej

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Kontynuuj zakupy

Nie możesz kopiować zawartości tej strony