Warsztat "Strategia i plan działań Customer Experience"

Na warsztacie:

  • Wypracujemy strategię i plan działań Customer Experience dla Twojej firmy
  • Zmapujemy potrzeby i cele firmy w zakresie zarządzania doświadczeniami klientów
  • Określimy interesariuszy przyszłych działań CX
  • Określimy oczekiwane rezultaty wdrożenia zarządzania doświadczeniami klientów
  • Wypracujemy mierniki efektywności
  • Ustalimy obszary i sposoby zarządzania doświadczeniami klientów w Twojej firmie
  • Ułożymy priorytety i harmonogram działań – powstanie plan działań Customer Experience

 

Zamów warsztat zamknięty: napisz CX@GCEConsulting.pl

Warsztat jest dla wszystkich firm, które chcą zacząć aktywnie zarządzać Customer Experience, określić strategię i plan działań.

Nasze realizacje

Jesteśmy dumni, że współpracujemy z wieloma fantastycznymi markami i zespołami

Sprawdź, co już udało nam się wypracować wspólnie w naszymi klientami.

Case Studies

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Kontynuuj zakupy

Nie możesz kopiować zawartości tej strony