• Śniadanie z ekspertem CX – Łódź 24.04.

    Śniadanie z ekspertem CX - krok ku mistrzowskim doświadczeniom klienta   Budowanie proklienckiej firmy, to jak bieg w sztafecie, gdy na mecie stoi klient i czeka. Trzeba biec razem, trenować przekazywanie pałeczki...
    Więcej
    Łódź - śniadanie z ekspertem CX - Joanną Hirsz
  • Szkolenie z mapowania podróży klienta

    Mapowanie podróży klienta - wyzwania   Problem z mapami podróży bywa taki, że są zbyt obszerne, by ktoś chciał się z nimi zapoznać. Czasem są też zbyt ogólne, a wnioski nieprzydatne. Zdarza...
    Więcej
    Szkolenie z mapowania podróży klienta
  • Szkolenie Mapa podróży klienta

    Szkolenie Mapa podróży klienta 👉 Wysokiej jakości Mapa podróży klienta to taka, którą biznes przyjmie z otwartymi ramionami i zakasa rękawy, by wdrożyć usprawnienia. Dlaczego? Dlatego, że gdy Mapa podróży jest oparta...
    Więcej

2 lutego 2025

Szkolenie Mapa podróży klienta

2 lutego 2025 Szkolenie Mapa podróży klienta 👉 Wysokiej jakości Mapa podróży klienta to taka, którą biznes przyjmie z otwartymi ramionami i zakasa rękawy,

Więcej
Więcej

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Kontynuuj zakupy

Nie możesz kopiować zawartości tej strony