11 września 2021

Wydarzenia – Zarządzanie Doświadczeniami Klientów

Przez 2 dni poruszymy następujące tematy: Wprowadzenie do Customer Experience (CX) – definicje, przykłady Obszary zarządzania CX i cykl zarządzania doświadczeniami klientów w organizacji – modele, przykłady Piramida wartości Customer Experience –

Więcej
Więcej

11 sierpnia 2021

Customer Care Festival 2021

Upraszczanie i ułatwianie życia klientom jest kluczem do budowania ich dobrych doświadczeń. Warto skupić się w pierwszej kolejności na tych obszarach do poprawy, które na Mapie

Więcej
Więcej

20 września 2020

FIRE Real Estate Forum

Wspólnie z Krzysztofem Foderem, Liderem Customer Experience, Dyrektorem Regionalnym w Bouygues Immobilier Polska, Elżbietą Brodowską – Ekspertką w dziedzinie nieruchomości oraz Małgorzatą Nowodworską –

Więcej
Więcej

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Kontynuuj zakupy