X SUMMIT 2023

To już II edycja! Zapraszamy na drugą edycję konferencji X SUMMIT, poświęconej tematyce Customer & Employee Experience. W czasie kolejnych bloków tematycznych pogłębisz wiedzę na temat: CX, EX i kultury organizacyjnej, zarządzania...
Więcej
GCE XSummit 2023

Customer Relations Forum 2023

Konferencja "Customer Relations Forum - Najlepsze praktyki budowania długotrwałych relacji z klientem", organizowana przez "Puls Biznesu" - 29 ‑ 30 marca 2023 online! Joanna Hirsz z GCE mówiła o "Pro-klienckiej kulturze organizacyjnej...
Więcej
Customer Relations Forum - zapowiedź konferencji
GCE XSummit 2023

15 września 2023

X SUMMIT 2023

To już II edycja! Zapraszamy na drugą edycję konferencji X SUMMIT, poświęconej tematyce Customer & Employee Experience. W czasie kolejnych bloków tematycznych pogłębisz wiedzę na temat:

Więcej
Więcej
Customer Relations Forum - zapowiedź konferencji

10 lutego 2023

Customer Relations Forum 2023

Konferencja „Customer Relations Forum – Najlepsze praktyki budowania długotrwałych relacji z klientem„, organizowana przez „Puls Biznesu” – 29 ‑ 30 marca 2023

Więcej
Więcej

11 września 2021

Wydarzenia – Zarządzanie Doświadczeniami Klientów

Przez 2 dni poruszymy następujące tematy: Wprowadzenie do Customer Experience (CX) – definicje, przykłady Obszary zarządzania CX i cykl zarządzania doświadczeniami klientów w organizacji – modele, przykłady Piramida wartości Customer Experience –

Więcej
Więcej

11 sierpnia 2021

Customer Care Festival 2021

Upraszczanie i ułatwianie życia klientom jest kluczem do budowania ich dobrych doświadczeń. Warto skupić się w pierwszej kolejności na tych obszarach do poprawy, które na Mapie

Więcej
Więcej

20 września 2020

FIRE Real Estate Forum

Wspólnie z Krzysztofem Foderem, Liderem Customer Experience, Dyrektorem Regionalnym w Bouygues Immobilier Polska, Elżbietą Brodowską – Ekspertką w dziedzinie nieruchomości oraz Małgorzatą Nowodworską –

Więcej
Więcej

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Kontynuuj zakupy