Joanna Hirsz
Dyrektorka Zarządzająca,
Konsultantka Customer, Employee, Patient Experience
Joanna jest wieloletnim doradcą biznesowym w zakresie Customer, Employee i Patient Experience.
Z wykształcenia prawniczka i certyfikowany Marketer.
Joanna Hirsz
Dyrektorka Zarządzająca,
Konsultantka Customer, Employee, Patient Experience
Joanna jest wieloletnim doradcą biznesowym w zakresie Customer, Employee i Patient Experience. Z wykształcenia prawniczka i certyfikowany Marketer (Dipl Chartered Institute of Marketing). Członkini Kapituły nagrody Firma Przyjazna Klientowi.
Joanna stawia w centrum uwagi człowieka. Liczą się ludzie, ich emocje, doświadczenia. Gdy są zadowoleni, wówczas rośnie zaangażowanie, w rezultacie także biznes. Joanna w swojej pracy doradczej szczególnie zwraca uwagę na budowanie proklienckiej kultury organizacji.
Od 2013 roku Joanna kieruje firmą GCE Consulting – prowadzi bloga GoodCustomerExperience.pl. Razem z zaufanym Zespołem współpracowała lub współpracuje nadal i zmienia świat na lepsze ze wspaniałymi Klientami.
Absolwentka Dziennego Wydziału Prawa Uniwersytetu Gdańskiego oraz Studiów Podyplomowych: w Instytucie Wynalazczości i Ochrony Własności Intelektualnej Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Zarządzania marketingiem w przedsiębiorstwie SGH. Ukończyła również Professional Postgraduate study in Strategic Marketing w brytyjskim Chartered Institute of Marketing (akredytacja członkowska DipM ACIM) oraz Babson College w Bostonie (USA) – Babson Executive Education, Leading Customer-Centric Growth Program.
pl.linkedin.com/in/joannahirsz
Justyna Lorenc
Konsultantka Customer Experience, Badaczka
Doświadczony badacz, analityk rynku i zachowań klienckich. Marketer. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (kierunki: Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze i Polityczne oraz Zarządzanie i Marketing), a także studiów podyplomowych z zakresu badań marketingowych dla firm i instytucji finansowych na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie.
Justyna Lorenc
Konsultantka Customer Experience, Badaczka
Doświadczony badacz, analityk rynku i zachowań klienckich. Marketer. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (kierunki: Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze i Polityczne oraz Zarządzanie i Marketing), a także studiów podyplomowych z zakresu badań marketingowych dla firm i instytucji finansowych na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie.
Doświadczony analityk rynku oraz badacz ilościowy i jakościowy z praktyczną znajomością metodologii badawczych, m.in. w zakresie badań satysfakcji klienta, skłonności do rekomendacji (Net Promoter Score), powodów rezygnacji z usług firmy, badań na potrzeby tworzenia person klienckich i map podróży klienta.
Od 2010 roku jednocześnie uczestniczy i doradza w całym procesie Customer Experience Management: od wstępnej diagnozy sytuacji firmy i realizacji badań identyfikujących obszary do poprawy, poprzez rekomendowanie i inicjowanie planów naprawczych na bazie wyników badań, przygotowywanie i prowadzenie warsztatów wewnętrznych i zewnętrznych, aż do projektowania i wdrażania badań monitorujących stopień realizacji i efekty wprowadzonych inicjatyw.
Anna Korczak
Konsultantka Customer i Employee Experience, Badaczka
Badacz z wieloletnim doświadczeniem - zamiłowanie do liczb łączy z wiedzą psychologiczną.
Absolwentka studiów magisterskich z zakresu psychologii na KUL (specjalizacja psychologia zarządzania, marketingu i środowiska), doktorantka.
Posiada 15-letnie doświadczenie w realizacji badań zarówno po stronie agencji badawczych, jak i biznesu. Prowadziła projekty z zakresu potrzeb i opinii klientów, analizy wizerunku marek, badań komunikacji, satysfakcji z usług i produktów, jakości obsługi klienta oraz realizacji standardów. Pracowała m.in. dla rynku FMCG, sektora bankowego, farmaceutycznego (RX, OTC) i usług.
Od 2019 roku wiedzę badawczą wykorzystuje w podejściu Customer i Employee Experience słuchając głosu klientów i pracowników by projektować ich dobre doświadczenia, wywoływać pozytywne emocje i budować trwałe relacje między marką i jej klientami i pracownikami.
Anna Korczak
Konsultantka Customer i Employee Experience, Badaczka
Absolwentka studiów magisterskich z zakresu psychologii na KUL (specjalizacja psychologia zarządzania, marketingu i środowiska), doktorantka.
Posiada 15-letnie doświadczenie w realizacji badań zarówno po stronie agencji badawczych, jak i biznesu. Prowadziła projekty z zakresu potrzeb i opinii klientów, analizy wizerunku marek, badań komunikacji, satysfakcji z usług i produktów, jakości obsługi klienta oraz realizacji standardów. Pracowała m.in. dla rynku FMCG, sektora bankowego, farmaceutycznego (RX, OTC) i usług.
Od 2019 roku wiedzę badawczą wykorzystuje w podejściu Customer i Employee Experience słuchając głosu klientów i pracowników by projektować ich dobre doświadczenia, wywoływać pozytywne emocje i budować trwałe relacje między marką i jej klientami i pracownikami.
Dorota Żurkowska
Konsultantka Customer i Employee Experience, Badaczka
Socjolog, badacz jakościowo-ilościowy.
Posiada tytuł magistra socjologii ze specjalizacją w stosowanych naukach społecznych (ISNS UW) oraz bogate doświadczenie w łączeniu metod badawczych, jakościowych i ilościowych.
Pracowała zarówno po stronie agencji badawczej, jak i Klienta.
Specjalizuje się w dostarczaniu danych do tworzenia strategii produktów i marek, skoncentrowanych na Użytkowniku i jego potrzebach.
Od 2023 roku rozwija się w obszarze UX, łącząc perspektywy Użytkownika, biznesu oraz nowych technologii.
Dorota Żurkowska
Konsultantka Customer i Employee Experience, Badaczka
Socjolog, badacz jakościowo-ilościowy.
Posiada tytuł magistra socjologii ze specjalizacją w stosowanych naukach społecznych (ISNS UW) oraz bogate doświadczenie w łączeniu metod badawczych, jakościowych i ilościowych.
Pracowała zarówno po stronie agencji badawczej, jak i Klienta.
Specjalizuje się w dostarczaniu danych do tworzenia strategii produktów i marek, skoncentrowanych na Użytkowniku i jego potrzebach.
Od 2023 roku rozwija się w obszarze UX, łącząc perspektywy Użytkownika, biznesu oraz nowych technologii.
Anna Lenart
Konsultantka Customer Experience ds. komunikacji
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w marketingu, zarządzaniu produktem i komunikacji. Absolwentka Zarządzania i Marketingu oraz Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych i Politycznych, a także studiów doktoranckich o profilu Zarządzanie biznesem międzynarodowym w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Anna Lenart
Konsultantka Customer Experience ds. komunikacji
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w marketingu, zarządzaniu produktem i komunikacji.
Absolwentka Zarządzania i Marketingu oraz Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych i Politycznych, a także studiów doktoranckich o profilu Zarządzanie biznesem międzynarodowym w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Na przestrzeni lat współpracowała z wieloma firmami z branży: wydawniczej, medycznej (profilaktyka zdrowia, szczepienia, opieka medyczna dla firm, stomatologia, szpital, diagnostyka), hotelarskiej, w tym MICE. Realizowała także projekty fundraisingowe. W ramach rozwijania kreatywności i umiejętności społecznych prowadziła także zajęcia edukacyjno-artystyczne dla dzieci.
Specjalizuje się w komunikacji marketingowej. Opracowuje i wdraża rozwiązania komunikacyjne dopasowane do potrzeb organizacji – od audytu, poprzez opracowanie strategii, po wdrożenie odpowiednich narzędzi.
Wierzę, że obraz to tysiąc słów, ale to słowa zmieniają świat. Komunikacja, która łączy te obszary, to pierwszy krok do lepszego doświadczenia Klienta.
Monika Kamerdyn-Czerwińska
CX Graphic Designer, Graficzka
Absolwentka Wydziału Grafiki na Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Na przestrzeni lat współpracowała z wieloma firmami i wydawnictwami w zakresie opieki kreatywnej i obsługi projektowej. Zajmowała się składem publikacji, książek i tworzeniem od podstaw wizerunku nowych marek. Interesuje się typografią i infografiką, jak również ilustracją. Dla Moniki projektowanie rozwiązań graficznych to łamigłówka oczekiwań i potrzeb Klienta, estetyki i funkcjonalności.
Wysłuchanie Klienta i szacunek do jego punktu widzenia jest zawsze punktem wyjścia do pracy kreatywnej.
Monika Kamerdyn-Czerwińska
CX Graphic Designer, Graficzka
Absolwentka Wydziału Grafiki na Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Na przestrzeni lat współpracowała z wieloma firmami i wydawnictwami w zakresie opieki kreatywnej i obsługi projektowej. Zajmowała się składem publikacji, książek i tworzeniem od podstaw wizerunku nowych marek. Interesuje się typografią i infografiką, jak również ilustracją. Dla Moniki projektowanie rozwiązań graficznych to łamigłówka oczekiwań i potrzeb Klienta, estetyki i funkcjonalności.
Wysłuchanie Klienta i szacunek do jego punktu widzenia jest zawsze punktem wyjścia do pracy kreatywnej.