Audyt i poprawa doświadczeń Lekarzy Grupy LUX MED

10 września 2024

Audyt i poprawa doświadczeń Lekarzy Grupy LUX MED

Jakie mieliśmy wyzwanie?
Celem projektu było wykonanie audytu doświadczeń kluczowej grupy zawodowej w LUX MED, czyli Lekarzy, by optymalnie zaprojektować zakres i warunki współpracy oraz zwiększyć lojalność współpracowników.

Więcej
PZU SA – Mapa podroży Klienta i Pracownika na ścieżce reklamacyjnej

9 września 2024

PZU SA – Mapa podroży Klienta i Pracownika na ścieżce reklamacyjnej

Jakie mieliśmy wyzwanie?
Celem projektu była analiza aktualnych doświadczeń klientów oraz pracowników i działań PZU, które na nie wpływają w zakresie procesu reklamacyjnego. Analiza ta miała zakończyć się opracowaniem rekomendacji działań biznesowych, które należy podjąć w celu podniesienia wskaźnika NPS klientów oraz poprawy doświadczeń pracowników działów reklamacji.

Więcej

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Kontynuuj zakupy

Nie możesz kopiować zawartości tej strony