Zarządzanie doświadczeniami klientów, pacjentów i pracowników

Nasz blog powstał w 2013 roku z pasji do customer experience. Był wówczas pierwszym na rynku blogiem o tej tematyce i bardzo szybko zyskał wielu stałych czytelników. Zapraszamy do lektury. Napisz do nas, o czym jeszcze powinniśmy napisać.

  • mapa podróży pracownika

    3 czerwca 2024

    Mapa podróży pracownika

    3 czerwca 2024 Mapę podróży możemy wykorzystać do diagnozy stanu obecnego, jak i zaprojektowania wizji nowych doświadczeń pracownika np. po fuzji przedsiębiorstw. Dzięki Mapie podróży

    Więcej
  • EX trend

    4 września 2023

    Oferuj nowoczesne narzędzia

    4 września 2023 A teraz ciekawostka ze świata biznesu! Biometria to już nasza teraźniejszość. Odkąd globalne konflikty zaczęły przenosić się do sfery cyfrowej, ochrona jednostki

    Więcej
  • EX trend

    28 sierpnia 2023

    Umożliwiaj działania CSR

    28 sierpnia 2023 To tylko jeden z przykładów działań dodatkowych, zmierzających do tego, aby wszystkim nam żyło się lepiej. Dzisiaj pracownicy i pracodawcy myślą w kategoriach wspólnej

    Więcej
mapa podróży pracownika
Mapa podróży pracownika

3 czerwca 2024 Mapę podróży możemy wykorzystać do diagnozy stanu obecnego, jak i zaprojektowania wizji nowych doświadczeń pracownika np. po fuzji przedsiębiorstw. Dzięki Mapie podróży

Więcej
Read More
EX trend
Oferuj nowoczesne narzędzia

4 września 2023 A teraz ciekawostka ze świata biznesu! Biometria to już nasza teraźniejszość. Odkąd globalne konflikty zaczęły przenosić się do sfery cyfrowej, ochrona jednostki

Więcej
Read More
EX trend
Umożliwiaj działania CSR

28 sierpnia 2023 To tylko jeden z przykładów działań dodatkowych, zmierzających do tego, aby wszystkim nam żyło się lepiej. Dzisiaj pracownicy i pracodawcy myślą w kategoriach wspólnej

Więcej
Read More

Referencje

Aneta Skibińska

Dyrektor Departamentu Standardów Niemedycznych LUXMED, Pion Doświadczeń Pacjenta, Grupa LUX MED

Z pełnym przekonaniem rekomenduję firmę GCE Consulting do współpracy we wszystkich projektach związanych z zarządzaniem doświadczeniami klientów (m.in. Map podróży i Programów CX ze wskazanymi kierunkami zmian i rekomendacjami biznesowymi). Są to dla nas bardzo wartościowe projekty, których efekty będziemy wykorzystywać w kolejnych latach poprawiając doświadczenia Pacjentów LUX MED.

Zuzanna Chodyra

Santander Bank Polska, menedżer zarządzania jakością Customer Excellence Centre; Agile Coach wcześniej Dyrektor ds. zarządzania doświadczeniem klienta

Doświadczenie ze współpracy z GCE pozwalają potwierdzić profesjonalizm firmy, pełne zrozumienie specyfiki branży i wypracowanie rozwiązań kompleksowo poprawiających doświadczenie klienta. Zaangażowanie, otwartość na nowe rozwiązania, a przy tym terminowość i wysoki poziom prezentowanych rozwiązań pozwala nam z pełnym przekonaniem na rekomendację GCE Consulting jako wiarygodnego i profesjonalnego Partnera do współpracy.

Krzysztof Foder

Lider Customer Experience Bouygues Immobilier Polska sp. z o.o.

Poza opracowaniem Mapy podróży klienta, Program CX oraz Standardów Obsługi Klienta, kontynuujemy współpracę z GCE Consulting przy realizacji cyklicznych badań transakcyjnych klientów w wybranych punktach styku, badaniach tajemniczy klient oraz bieżących inicjatywach usprawniających customer experience. Firma GCE Consulting realizuje projekty w założonym terminie, z należytą starannością i wnikliwością, wspierając nas również w zakresie komunikacji z pracownikami nt. projektu i jego owoców. Rekomenduję firmę GCE w zakresie projektów doradczo-badawczych Customer Experience.

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Kontynuuj zakupy

Nie możesz kopiować zawartości tej strony