Pro-kliencka kultura organizacyjna

  • Szkolimy pracowników w obszarze Customer / Employee Experience i wzmacniamy kompetencje HR.
  • Opracowujemy wspólnie z pracownikami firmy Standard obsługi klienta, zasady współpracy wewnętrznej z wykorzystaniem Mapy podróży klienta / pracownika.
  • Pomagamy budować kulturę organizacji skupioną na tworzeniu wartości dla klientów i pracowników oraz zapewnianiu im pozytywnych doświadczeń.
  • Wspieramy menedżerów we właściwym komunikowaniu wartości dla klientów w różnych sytuacjach pracy zespołu oraz wykorzystaniu narzędzi menedżerskich w codziennym ukierunkowaniu działań pracowników.
  • Wdrażamy kulturę pozytywnego feedbacku, która wzmacnia codzienne zachowania menedżerów i pracowników nastawione na klientów.
  • Organizujemy quizy i konkursy, szkolenia, warsztaty dla pracowników i kadry menadżerskiej, a także Customer Centricity Day oraz inne wydarzenia promujące CX.
  • Projektujemy i realizujemy badania atmosfery współpracy w organizacji i eNPS.

Nasze realizacje

Jesteśmy dumni, że współpracujemy z wieloma fantastycznymi markami i zespołami

Sprawdź, co już udało nam się wypracować wspólnie w naszymi klientami.

Case Studies

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Kontynuuj zakupy

Nie możesz kopiować zawartości tej strony