Szkolenie „Praktyk Customer Experience”
Na szkoleniu nauczysz się jak:
- Zarządzać obszarami Customer Experience w firmie
- Tworzyć persony klientów
- Diagnozować podróż klienta na Mapie podróży
- Przygotować strategię Customer Experience
- Jak opracować kluczowe wyróżniki CX i zaprojektować nową podróż klienta
- Zarządzać pętlą informacji zwrotnej od klientów
- Planować współpracę wewnątrz firmy przy wprowadzaniu usprawnień
- Budować klientocentryczną kulturę organizacji
- Kalkulować ROI z działań CX
- Angażować pracowników w działania na rzecz poprawy CX
- Mierzyć efekty działań CX
- Planować i organizować kluczowe badania klientów (voice of customer program).
Najbliższy termin szkolenia otwartego: III.2025 lub zamów szkolenie wewnętrzne – napisz CX@GCEConsulting.pl
Szkolenie jest dla wszystkich osób, które zarządzają obszarem CX w firmie lub przygotowują się do tej roli.