Szkolenie „Praktyk Customer Experience”

 

Na szkoleniu nauczysz się jak:

  • Zarządzać obszarami Customer Experience w firmie
  • Tworzyć persony klientów
  • Diagnozować podróż klienta na Mapie podróży
  • Przygotować strategię Customer Experience
  • Jak opracować kluczowe wyróżniki CX i zaprojektować nową podróż klienta
  • Zarządzać pętlą informacji zwrotnej od klientów
  • Planować współpracę wewnątrz firmy przy wprowadzaniu usprawnień
  • Budować klientocentryczną kulturę organizacji
  • Kalkulować ROI z działań CX
  • Angażować pracowników w działania na rzecz poprawy CX
  • Mierzyć efekty działań CX
  • Planować i organizować kluczowe badania klientów (voice of customer program).

Najbliższy termin szkolenia otwartego: III.2025 lub zamów szkolenie wewnętrzne – napisz CX@GCEConsulting.pl

Szkolenie jest dla wszystkich osób, które zarządzają obszarem CX w firmie lub przygotowują się do tej roli.

Nasze realizacje

Jesteśmy dumni, że współpracujemy z wieloma fantastycznymi markami i zespołami

Sprawdź, co już udało nam się wypracować wspólnie w naszymi klientami.

Case Studies

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Kontynuuj zakupy

Nie możesz kopiować zawartości tej strony