Zarządzanie doświadczeniami klientów, pacjentów i pracowników

Nasz blog powstał w 2013 roku z pasji do customer experience. Był wówczas pierwszym na rynku bogiem o tej tematyce i bardzo szybko zystał wielu stałych czytelników. Zapraszamy do lektury. Napisz do nas, o czym jeszcze powinniśmy napisać.

backstage1

9 grudnia 2022

Standard obsługi klienta – back stage z nagrania filmu dla mLeasing

Na początku września br. Joanna Hirsz uczestniczyła w nagraniu filmu promującego Zasady Obsługi Klienta w mLeasing (standard obsługi klienta). Zasady te pod oficjalną nazwą „Teoria kwasów i zasad,

Więcej
Zadowolony zespół
Employee Experience Dossier

1. Kilka słów o Employee Experience (doświadczeniu pracownika) W doświadczeniu klienta ogromne znacznie mają emocje. Tworzą je nie tylko działania firmy, jej procesy, regulaminy, procedury

Więcej
Read More

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Kontynuuj zakupy