Standard obsługi klienta – back stage z nagrania filmu dla mLeasing

Działania i zachowania pracowników mają ogromny wpływ na doświadczenia klientów. Wiele firm decyduje się, by wspólnie z zespołem wypracować zasady (standard obsługi klienta), które są wytycznymi, inspiracjami jak dobra obsługa klienta powinna wyglądać w firmie. Zachowanie spójności doświadczeń klientów bez względu na to, na kogo z firmy trafią daje im poczucie bezpieczeństwa i buduje pozytywny wizerunek marki.

backstage1
 

Na początku września br. Joanna Hirsz uczestniczyła w nagraniu filmu promującego Zasady Obsługi Klienta w mLeasing (standard obsługi klienta). Zasady te pod oficjalną nazwą „Teoria kwasów i zasad, czyli o dobrej chemii w kontaktach z klientami” GCE Consulting miało przyjemność opracować wspólnie z zespołem mLeasing w 2021 r.

Film promujący Zasady, ma za zadanie zachęcić pracowników do korzystania z wielu podpowiedzi i inspiracji, jak budować dobre relacje klientami i ich pozytywne doświadczenia (customer experience). Joanna w trakcie filmu skupiła się na aspektach związanych z empatią i jej ćwiczeń na co dzień – zarówno w kontaktach z klientami, jak i między współpracownikami.

Standard obsługi klienta – opracowanie go jest projektem, który ma w sobie wiele elementów związanych z budowaniem proklienckiej kulutry organizacyjnej oraz zarządzaniem doświadczenia pracowników (employee experience).
Jeśli to Cię interesuje, zajrzyj tutaj.

A przy okazji kilka zdjęć z planu filmowego – tak było.

Zdjęcia udostępnione dzięki uprzejmości mLeasing

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Kontynuuj zakupy

Nie możesz kopiować zawartości tej strony