Na początku września br. Joanna Hirsz uczestniczyła w nagraniu filmu promującego Zasady Obsługi Klienta w mLeasing (standard obsługi klienta). Zasady te pod oficjalną nazwą „Teoria kwasów i zasad, czyli o dobrej chemii w kontaktach z klientami” GCE Consulting miało przyjemność opracować wspólnie z zespołem mLeasing w 2021 r.
Film promujący Zasady, ma za zadanie zachęcić pracowników do korzystania z wielu podpowiedzi i inspiracji, jak budować dobre relacje klientami i ich pozytywne doświadczenia (customer experience). Joanna w trakcie filmu skupiła się na aspektach związanych z empatią i jej ćwiczeń na co dzień – zarówno w kontaktach z klientami, jak i między współpracownikami.
Standard obsługi klienta – opracowanie go jest projektem, który ma w sobie wiele elementów związanych z budowaniem proklienckiej kulutry organizacyjnej oraz zarządzaniem doświadczenia pracowników (employee experience).
Jeśli to Cię interesuje, zajrzyj tutaj.
A przy okazji kilka zdjęć z planu filmowego – tak było.
Zdjęcia udostępnione dzięki uprzejmości mLeasing