• Śniadanie z ekspertem CX – Łódź 24.04.

    Śniadanie z ekspertem CX - krok ku mistrzowskim doświadczeniom klienta   Budowanie proklienckiej firmy, to jak bieg w sztafecie, gdy na mecie stoi klient i czeka. Trzeba biec razem, trenować przekazywanie pałeczki...
    Więcej
    Łódź - śniadanie z ekspertem CX - Joanną Hirsz
  • Szkolenie z mapowania podróży klienta

    Mapowanie podróży klienta - wyzwania   Problem z mapami podróży bywa taki, że są zbyt obszerne, by ktoś chciał się z nimi zapoznać. Czasem są też zbyt ogólne, a wnioski nieprzydatne. Zdarza...
    Więcej
    Szkolenie z mapowania podróży klienta
  • CX Governance

    Czym jest CX Governance?   CX Governance to zestaw procesów, polityk i struktur organizacyjnych, które kierują podejściem firmy do zarządzania doświadczeniami klientów.   Obejmuje: definiowanie ról i odpowiedzialności, ustanawianie standardów oraz monitorowanie i...
    Więcej
    CX Governance
XSummit2023 Joanna Hirsz

20 grudnia 2023

XSUMMIT 2023

20 grudnia 2023 II edycja konferencji X SUMMIT, poświęconej tematyce Customer & Employee Experience już za nami.   To była wyjątkowa okazja do pogłębienia wiedzy na temat

Więcej
Więcej
Joanna Hirsz PKO BP 2

6 października 2023

Joanna Hirsz na CX Day w PKO BP

6 października 2023 Joanna Hirsz w czasie ponad godzinnej prelekcji mówiła o klientocentryczności i budowaniu dobrych doświadczeń klienta banku. Joanna opowiadała m.in. o tym: jak na co dzień

Więcej
Więcej
CX Day 2023

3 października 2023

CX Day 2023 – to dzisiaj!

3 października 2023 Życzymy Wam zatem: pięknego dnia, samych sukcesów w budowaniu pozytywnych doświadczeń Klientów i ogromnej satysfakcji z tego, co już stworzyliście i cały

Więcej
Więcej
Joanna Hirsz w NN

22 września 2023

CX w Nationale Nederlanden

22 września 2023 Wydarzenie było skierowane do pracowników (live streaming) i odbyło się w siedzibie Nationale-Nederlanden. Joanna opowiadała o budowaniu relacji z klientem w praktyce. Słuchanie głosu

Więcej
Więcej
Joanna Hirsz - X Summit 2023

20 września 2023

X Summit 2023 – Joanna Hirsz

20 września 2023 X Summit 2023   Największa w Polsce konferencja poświęcona Customer Experience i Employee Experience odbędzie się 28 listopada 2023 w Warszawie! Dowiedz

Więcej
Więcej

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Kontynuuj zakupy

Nie możesz kopiować zawartości tej strony