Joanna Hirsz wystąpi jako prelegentka podczas II edycji Konferencji „Customer Experience (CX) w branży windykacyjnej”, która odbędzie się w dn. 21 marca. Patronem Merytorycznym Konferencji jest Borys Sadowski z GEKKO Collections.
Wśród prelegentów także:
Borys Sadowski
Marek Wajda–B2 Impact
Katarzyna Piczak–KRUK S.A.
Magdalena Jańczuk i Katarzyna Jerulank z Provident Polska
Elwira Jastrzębska–RK Legal
Łukasz Piaskowski z Santander Bank Polska.
Elementem Konferencji będą również Warsztaty „Analiza i projektowanie doświadczeń klientów i pracowników w procesie windykacyjnym
z wykorzystaniem mapy podróży”, które poprowadzi wieloletni praktyk w tematyce CX – Joanna Hirsz z GCE Consulting.
O czym jeszcze usłyszymy podczas Konferencji?
· Ekonomia Behawioralna w projektowaniu doświadczeń osób zadłużonych
· Projektowanie doświadczeń dla nowego pokolenia dłużników
· Błędy w podejściu do CX w windykacji
· Głos klienta zadłużonego – kiedy i jak słuchać oraz jak wykorzystywać w praktyce
· Wskaźniki i miary CX w windykacji – czy potrzebujemy nowych rozwiązań
· Słowa mają moc: jak język kształtuje relacje z klientami zadłużonymi w materiałach pisanych?
Będzie się działo!! zapraszam już dziś w imieniu Sylwia Nowomiejska, Organizatora Golden Solutions, Patrona Merytorycznego Borys Sadowski i prelegentów.