II edycja Konferencji „Customer Experience (CX) w branży windykacyjnej”

 

Joanna Hirsz wystąpi jako prelegentka podczas II edycji Konferencji „Customer Experience (CX) w branży windykacyjnej”, która odbędzie się w dn. 21 marca. Patronem Merytorycznym Konferencji jest Borys SadowskiGEKKO Collections.

Wśród prelegentów także:
Borys Sadowski
Marek WajdaB2 Impact
Katarzyna PiczakKRUK S.A.
Magdalena JańczukKatarzyna JerulankProvident Polska
Elwira JastrzębskaRK Legal
Łukasz Piaskowski z Santander Bank Polska.

Elementem Konferencji będą również Warsztaty „Analiza i projektowanie doświadczeń klientów i pracowników w procesie windykacyjnym
z wykorzystaniem mapy podróży”, które poprowadzi wieloletni praktyk w tematyce CX – Joanna Hirsz z GCE Consulting.

O czym jeszcze usłyszymy podczas Konferencji?

·       Ekonomia Behawioralna w projektowaniu doświadczeń osób zadłużonych
·       Projektowanie doświadczeń dla nowego pokolenia dłużników
·       Błędy w podejściu do CX w windykacji
·       Głos klienta zadłużonego – kiedy i jak słuchać oraz jak wykorzystywać w praktyce
·       Wskaźniki i miary CX w windykacji – czy potrzebujemy nowych rozwiązań
·       Słowa mają moc: jak język kształtuje relacje z klientami zadłużonymi w materiałach pisanych?

Będzie się działo!! zapraszam już dziś w imieniu Sylwia Nowomiejska, Organizatora Golden Solutions, Patrona Merytorycznego Borys Sadowski i prelegentów.

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Kontynuuj zakupy

Nie możesz kopiować zawartości tej strony