Jak doświadczenia klientów i pracowników kształtują sukces firmy?

Joanna Hirsz w podcaście PRIMESPEAKERS dzieli się wiedzą o CX, EX i PX. Mówi dlaczego zajmuje się ich analizą i projektowaniem oraz jak pracuje z Klientami i dla Klientów.

doświadczenia klientów i pracowników - klucz do sukcesu
 

Pozytywne doświadczenia klientów i pracowników – klucz do sukcesu

 

Czy pozytywne doświadczenia klientów i pracowników mogą zmienić oblicze biznesu?

 

Joanna Hirsz wraz z Rafałem Kątnym w podcaście PRIMESPEAKERS rozmawiają o tym, jak budowanie trwałych relacji zarówno z klientami, jak i zespołem, może przełożyć się na osiąganie sukcesów.

 

  • Dowiedz się, jak wyprzedzić konkurencję dzięki doskonałej obsłudze klienta.
  • Poznaj sprawdzone sposoby na zwiększenie zaangażowania zespołu.
  • A także zainspiruj się historiami firm, które dzięki relacjom osiągnęły sukces na globalną skalę.

 

Niezależnie od tego, czy zarządzasz firmą, czy pracujesz nad poprawą doświadczeń klientów, ten odcinek otworzy przed Tobą nowe perspektywy!

 

Posłuchaj już teraz:
🎞️ Youtube

🎧 Spotify
🎧 iTunes

Dołącz do dyskusji na ten temat na LinkedIn

Przeczytaj także: Zarządzanie doświadczeniami klientów – kompendium wiedzy o Customer Experience

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Kontynuuj zakupy

Nie możesz kopiować zawartości tej strony