Mapowanie podróży klienta – wyzwania
Problem z mapami podróży bywa taki, że są zbyt obszerne, by ktoś chciał się z nimi zapoznać.
Czasem są też zbyt ogólne, a wnioski nieprzydatne.
Zdarza się, że łatwo je podważyć, bo nie opierają się na solidnie zebranym głosie klienta.
Dodatkowo, jeśli mapa nie jest opomiarowana, trudno wnioskować o budżet na realizację inicjatyw rozwojowych wynikających z mapy podróży.
Brzmi znajomo? Mogę Ci pomóc.
Jak mogę pomóc?
Pracowałam już z dziesiątkami firm i zespołów. Razem z moim zespołem wykonałam dziesiątki, jeśli nie setki map podróży klientów. Naszą metodykę doskonalimy od 12 lat.
Teraz dzielę się moją wiedzą i doświadczeniem na szkoleniu
„Analiza i projektowanie doświadczeń klienta – Mapa podróży klienta z Service Blueprint”
Wiedza, którą uzyskasz w trakcie szkolenia
Na szkoleniu pokażę Ci, jak zaangażować zespół i klientów w proces opracowania mapy podróży oraz jak wybrać proces, usługę lub produkt, dla którego warto opracować mapę podróży klienta.
Nauczysz się, jak wyznaczać ścieżkę (podróż) klienta tak, aby nie była ani zbyt ogólna, ani zbyt szczegółowa.
Dowiesz się także, jak wykorzystać Service Blueprint na mapie podróży klienta, by lepiej rozumieć pierwotne przyczyny doświadczeń.
Nauczę Cię, jak diagnozować doświadczenia, emocje i oczekiwania klientów w sposób, który nie będzie podważany oraz jak wyznaczać momenty prawdy, zachwytu i punkty bólu na podstawie dedykowanego badania ilościowego.
Bo CX KOCHA LICZBY
Po szkoleniu będziesz wiedział/a, jak trafnie wyciągać wnioski z mapy i zamieniać je w rekomendacje działań naprawczych lub pomysły rozwojowe.
Dowiesz się także, jak planować działania po opracowaniu mapy podróży klienta i monitorować ich efekty.
Moje szkolenie to połączenie teorii i praktyki – będziemy mapować podróż klienta, która jest uniwersalna dla wszystkich uczestników.
Masz szansę zostać certyfikowanym Menedżerem Mapowanie Podróży Klienta i mieć nieograniczony dostęp do konsultacji poszkoleniowych.
Link do opisu szkolenia i rejestracji
Jak sądzisz?
A Ty? Czy też lubisz sprawdzone metody pracy ?
Dołącz do dyskusji na ten temat na LinkedIn
Przeczytaj także: Trendy Customer Experience 2025