Kompendium Dobrych Praktyk Dewelopera – odpowiedź na potrzeby rynku
Posiadanie własnego domu to marzenie wielu ludzi, ale sam proces zakupu mieszkania często bywa skomplikowany, rozciągnięty w czasie i pełen emocji. Dlatego każdy punkt styku klienta z deweloperem ma ogromne znaczenie i wpływa na jego doświadczenie – niestety nie zawsze pozytywne.
W Polsce, gdzie w ciągu ostatniej dekady wybudowano ponad milion mieszkań, dbanie o najwyższe standardy obsługi klienta – Customer Experience – stało się dla deweloperów koniecznością.
Dlatego też powstało Kompendium Dobrych Praktyk Dewelopera.
Wspieramy deweloperów
Joanna Hirsz, Dyrektorka Zarządzająca GCE Consulting od wielu lat wspiera branżę deweloperską. Pomaga firmom zrozumieć potrzeby klienta i tym samym poprawić standard jego obsługi oraz docelowe Customer Experience.
Joanna miała także zaszczyt współtworzyć Kompendium Dobrych Praktyk Dewelopera. Dokument opracowany na podstawie rekomendacji Rady Dobrych Praktyk*, to obszerna dawka wiedzy i praktycznych rozwiązań dla firm deweloperskich. To rozwiązania i rekomendacje od momentu zainteresowania klienta zakupem nieruchomości, aż do chwili, gdy zaczyna on w nim mieszkać.
Liderzy Branży
Powstanie Kompendium Dobrych Praktyk Dewelopera było możliwe dzięki zaangażowaniu wielu ekspertów i praktyków – Liderów z Polskiego Związku Firm Deweloperskich (PZFD) i Otodom, w tym: Monika Perekitko, Ewa Tęczak, Marian Bruliński, Agnieszka Oskędra, Joanna Jo Jurga PhD, joanna flis, Marcin Renduda, Marcin Kawecki, Katarzyna Kuniewicz, Ewa Przeździecka, Edyta Kołodziej.
Dziękujemy za fantastyczną współpracę i możliwość bycia częścią projektu!
Zobacz jak zmieniają się standardy obsługi klienta w branży deweloperskiej!
Kompendium Dobrych Praktyk Dewelopera
Przeczytaj także:
Dobre praktyki na rynku nieruchomości
Kodeks Agenta PRO – customer experience w agencji nieruchomości
*Rada Dobrych Praktyk – powstała w 2021 roku i połączyła cele Otodom i Polskiego Związku Firm Deweloperskich