Szkolenie Mapa podróży klienta

 

Szkolenie Mapa podróży klienta

👉 Wysokiej jakości Mapa podróży klienta to taka, którą biznes przyjmie z otwartymi ramionami i zakasa rękawy, by wdrożyć usprawnienia. Dlaczego?

Dlatego, że gdy Mapa podróży jest oparta m.in. na policzalnym (w badaniu ilościowym) głosie klienta, podparta analizą „na scenie” i „za kulisami” (service blueprint, narzędzia, procesy widoczne / niewidoczne dla klienta), to trudno taką mapę podróży zignorować.

❤️ Trudno zignorować CX Menedżera, który prowadził projekt mapowania opierając się o konkrety i liczby

W czasie Szkolenia Mapa podróży klienta

uczyłam, a uczestnicy w małych grupach ćwiczyli (w tym na MIRO), jak:

➡️ Wybrać proces, usługę, produkt, dla którego warto opracować mapę podróży klienta
➡️ Dobierać personę, której ma dotyczyć mapa podróży i ją opracowywać
➡️ Wyznaczać ścieżkę (podróż) klienta
➡️ Wykorzystać Service Blueprint na Mapie podróży klienta
➡️ Diagnozować doświadczenia, emocje, oczekiwania klientów
➡️ Wyznaczać momenty prawdy, zachwytu i punkty bólu
➡️ Trafnie wyciągać wnioski z mapy i zamieniać je w rekomendacje działań naprawczych lub pomysły rozwojowe
➡️ Planować działania po opracowaniu mapy podróży klienta
➡️ Angażować zespół i klientów w proces opracowania mapy podróży.

Dziękuję za wspólny czas i pracę 🙂

 

Dołącz do dyskusji na temat Szkolenia Mapa podróży klienta na LinkedIn

Sprawdź aktualny termin szkolenia 

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Kontynuuj zakupy

Nie możesz kopiować zawartości tej strony