• Symfonia Lab – artykuł w CXM 4/2024

    Symfonia - Firma, która stawia na Klientocentryczność Symfonia to producent i dostawca rozwiązań wspierających cyfryzację oraz procesy biznesowe małych i średnich przedsiębiorstw. Od kilku lat realizuje strategię silnie skoncentrowaną na klientach. Kluczowe...
    Więcej
    klientocentryczność
XSummit2023 Joanna Hirsz

20 grudnia 2023

XSUMMIT 2023

20 grudnia 2023 II edycja konferencji X SUMMIT, poświęconej tematyce Customer & Employee Experience już za nami.   To była wyjątkowa okazja do pogłębienia wiedzy na temat

Więcej
Więcej
Joanna Hirsz PKO BP 2

6 października 2023

Joanna Hirsz na CX Day w PKO BP

6 października 2023 Joanna Hirsz w czasie ponad godzinnej prelekcji mówiła o klientocentryczności i budowaniu dobrych doświadczeń klienta banku. Joanna opowiadała m.in. o tym: jak na co dzień

Więcej
Więcej
CX Day 2023

3 października 2023

CX Day 2023 – to dzisiaj!

3 października 2023 Życzymy Wam zatem: pięknego dnia, samych sukcesów w budowaniu pozytywnych doświadczeń Klientów i ogromnej satysfakcji z tego, co już stworzyliście i cały

Więcej
Więcej
Joanna Hirsz w NN

22 września 2023

CX w Nationale Nederlanden

22 września 2023 Wydarzenie było skierowane do pracowników (live streaming) i odbyło się w siedzibie Nationale-Nederlanden. Joanna opowiadała o budowaniu relacji z klientem w praktyce. Słuchanie głosu

Więcej
Więcej
Joanna Hirsz - X Summit 2023

20 września 2023

X Summit 2023 – Joanna Hirsz

20 września 2023 X Summit 2023   Największa w Polsce konferencja poświęcona Customer Experience i Employee Experience odbędzie się 28 listopada 2023 w Warszawie! Dowiedz

Więcej
Więcej

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Kontynuuj zakupy

Nie możesz kopiować zawartości tej strony