Webinar Efektywna Mapa Podróży Klienta w 8 krokach, o tym CO zrobić, aby opracować efektywną i przydatną dla biznesu mapę podróży klienta – prowadzi Joanna Hirsz
Dowiesz się jak:
- Wybrać proces, usługę, produkt, dla którego warto opracować mapę podróży klienta
- Dobierać personę, której ma dotyczyć mapa podróży i ją opracowywać
- Wyznaczać ścieżkę (podróż) klienta
-
Wykorzystać Service Blueprint na Mapie podróży klienta
-
Diagnozować doświadczenia, emocje, oczekiwania klientów
- Wyznaczać momenty prawdy, zachwytu i punkty bólu
- Trafnie wyciągać wnioski z mapy i zamieniać je w rekomendacje działań naprawczych lub pomysły rozwojowe
- Planować działania po opracowaniu mapy podróży klienta
- Angażować zespół i klientów w proces opracowania mapy podróży.
Webinar jest dla wszystkich osób, których celem jest poprawa doświadczeń klientów, obsługi klienta lub zaprojektowanie nowej usługi.
Webinar jest dla wszystkich osób, które chcą zarządzać procesem mapowania doświadczeń klienta w firmie i wypracowywać mapy wysokiej jakości w oparciu o sprawdzoną metodykę.
Dowiedz się JAK opracować przydatną dla biznesu Mapę podróży klienta i PRZEĆWICZ w praktyce. Dołącz do szkolenia – szczegóły poniżej