Webinar – Efektywna Mapa Podróży Klienta w 8 krokach

Webinar Efektywna Mapa Podróży Klienta w 8 krokach, o tym CO zrobić, aby opracować efektywną i przydatną dla biznesu mapę podróży klienta - prowadzi Joanna Hirsz, konsultantka CX, EX i PX, założycielka GCE Consulting

 

Webinar Efektywna Mapa Podróży Klienta w 8 krokach, o tym CO zrobić, aby opracować efektywną i przydatną dla biznesu mapę podróży klienta – prowadzi Joanna Hirsz

Dowiesz się jak:

  • Wybrać proces, usługę, produkt, dla którego warto opracować mapę podróży klienta
  • Dobierać personę, której ma dotyczyć mapa podróży i ją opracowywać
  • Wyznaczać ścieżkę (podróż) klienta
  • Wykorzystać Service Blueprint na Mapie podróży klienta
  • Diagnozować doświadczenia, emocje, oczekiwania klientów
  • Wyznaczać momenty prawdy, zachwytu i punkty bólu
  • Trafnie wyciągać wnioski z mapy i zamieniać je w rekomendacje działań naprawczych lub pomysły rozwojowe
  • Planować działania po opracowaniu mapy podróży klienta
  • Angażować zespół i klientów w proces opracowania mapy podróży.

 

Webinar jest dla wszystkich osób, których celem jest poprawa doświadczeń klientów, obsługi klienta lub zaprojektowanie nowej usługi.

Webinar  jest dla wszystkich osób, które chcą zarządzać procesem mapowania doświadczeń klienta w firmie i wypracowywać mapy wysokiej jakości w oparciu o sprawdzoną metodykę.

LINK do WEBINARU

Dowiedz się JAK opracować przydatną dla biznesu Mapę podróży klienta i PRZEĆWICZ w praktyce. Dołącz do szkolenia – szczegóły poniżej

 

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Kontynuuj zakupy

Nie możesz kopiować zawartości tej strony