Jakie mieliśmy wyzwanie?
Celem projektu było wykonanie audytu doświadczeń kluczowej grupy zawodowej w LUX MED, czyli Lekarzy, by optymalnie zaprojektować zakres i warunki współpracy oraz zwiększyć lojalność współpracowników.
Jak pracowaliśmy i co powstało?
Do wykonania audytu doświadczeń Lekarzy LUX MED. wykorzystaliśmy narzędzie Mapa podróży Lekarza. Dzięki niemu szczegółowo zdiagnozowaliśmy doświadczenia, oczekiwania oraz cały ekosystem otaczający Lekarzy w LUX MED. W ramach projektu przeprowadziliśmy szereg działań, m.in.:
- przygotowaliśmy i zrealizowaliśmy warsztaty z pracownikami i zespołem projektowym,
- przygotowaliśmy i zrealizowaliśmy badania ilościowe i jakościowe Employee Experience,
- przeprowadziliśmy warsztat z dyrektorami, by wspólnie wypracować rozwiązania w obszarach do poprawy,
- opracowaliśmy nasze rekomendacje i wnioski.
Jakie efekty uzyskaliśmy?
Dzięki przeprowadzonemu projektowi Grupa LUX MED otrzymała szczegółowe informacje na temat obszarów do poprawy oraz rekomendacje zmian. Badanie ilościowe dostarczyło LUX MED precyzyjnych danych, zaś warsztaty z Pracownikami i dyrektorami zaangażowały zespół we wdrożenie niezbędnych usprawnień i wzmocniło ich zrozumienie wagi tematu i ich roli.