Audyt i poprawa doświadczeń Lekarzy Grupy LUX MED

Audyt i poprawa doświadczeń Lekarzy Grupy LUX MED
 

Jakie mieliśmy wyzwanie?

 

Celem projektu było wykonanie audytu doświadczeń kluczowej grupy zawodowej w LUX MED, czyli Lekarzy, by optymalnie zaprojektować zakres i warunki współpracy oraz zwiększyć lojalność współpracowników.

 

Jak pracowaliśmy i co powstało?

 

Do wykonania audytu doświadczeń Lekarzy LUX MED. wykorzystaliśmy narzędzie Mapa podróży Lekarza. Dzięki niemu szczegółowo zdiagnozowaliśmy doświadczenia, oczekiwania oraz cały ekosystem otaczający Lekarzy w LUX MED.  W ramach projektu przeprowadziliśmy szereg działań, m.in.:

  • przygotowaliśmy i zrealizowaliśmy warsztaty z pracownikami i zespołem projektowym,
  • przygotowaliśmy i zrealizowaliśmy badania ilościowe i jakościowe Employee Experience,
  • przeprowadziliśmy warsztat z dyrektorami, by wspólnie wypracować rozwiązania w obszarach do poprawy,
  • opracowaliśmy nasze rekomendacje i wnioski.

 

Jakie efekty uzyskaliśmy?

 

Dzięki przeprowadzonemu projektowi Grupa LUX MED otrzymała szczegółowe informacje na temat obszarów do poprawy oraz rekomendacje zmian. Badanie ilościowe dostarczyło LUX MED precyzyjnych danych, zaś warsztaty z Pracownikami i dyrektorami zaangażowały zespół we wdrożenie niezbędnych usprawnień i wzmocniło ich zrozumienie wagi tematu i ich roli.

 

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Kontynuuj zakupy

Nie możesz kopiować zawartości tej strony