• CX Day – 7.10.2025

    To Wasze małe i duże kroki na co dzień składają się na sumę doświadczeń klientów. Dlaczego ? Ktoś zadba o przejrzystą i napisaną prostym językiem umowę, ktoś inny empatycznie porozmawia z klientem...
    Więcej
    CX Day
  • Doświadczenia klienta kancelarii

    Co łączy klienta kancelarii z pacjentem placówki medycznej ❓ Czy wystarczy dobrze obsłużyć, wyleczyć fachowo i profesjonalnie, aby klient czy pacjent wrócił i polecił innym❓ Nie zawsze 👇 Dlaczego? Każdy z nas...
    Więcej

20 września 2020

FIRE Real Estate Forum

20 września 2020 Wspólnie z Krzysztofem Foderem, Liderem Customer Experience, Dyrektorem Regionalnym w Bouygues Immobilier Polska, Elżbietą Brodowską – Ekspertką w dziedzinie nieruchomości oraz Małgorzatą

Więcej
Więcej

16 września 2018

Customer Congres

16 września 2018 16 października będziemy mieli okazję spotkać się na Customer Congres, który w tym roku odbędzie się pod hasłem „szczęśliwi klienci zostają na dłużej”.

Więcej
Więcej

29 maja 2018

Customer Contact Management Summit

29 maja 2018 Jak zawsze w czasie tego wydarzenia usłyszałam o wielu ciekawych inicjatywach CX prowadzonych w firmach w Polsce, miałam okazję wymienić się doświadczeniami

Więcej
Więcej

1 czerwca 2017

IMPACT ACADEMY

1 czerwca 2017 Już 20 czerwca widzimy się na IMPACT ACADEMY, gdzie porozmawiamy o Customer Journey Map jako efektywnym narzędziu do planowania komunikacji marketingowej

Więcej
Więcej

1 kwietnia 2017

Customer Contact Management Summit

1 kwietnia 2017 Program: Jak zaprojektować i monitorować optymalną Customer Journey w środowisku multikanałowym, aby uzyskać jak najlepsze CX Customer Journey Map –

Więcej
Więcej

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Kontynuuj zakupy

Nie możesz kopiować zawartości tej strony