• CX Day – 7.10.2025

    To Wasze małe i duże kroki na co dzień składają się na sumę doświadczeń klientów. Dlaczego ? Ktoś zadba o przejrzystą i napisaną prostym językiem umowę, ktoś inny empatycznie porozmawia z klientem...
    Więcej
    CX Day
  • Doświadczenia klienta kancelarii

    Co łączy klienta kancelarii z pacjentem placówki medycznej ❓ Czy wystarczy dobrze obsłużyć, wyleczyć fachowo i profesjonalnie, aby klient czy pacjent wrócił i polecił innym❓ Nie zawsze 👇 Dlaczego? Każdy z nas...
    Więcej
Joanna Hirsz w NN

22 września 2023

CX w Nationale Nederlanden

22 września 2023 Wydarzenie było skierowane do pracowników (live streaming) i odbyło się w siedzibie Nationale-Nederlanden. Joanna opowiadała o budowaniu relacji z klientem w praktyce. Słuchanie głosu

Więcej
Więcej
Joanna Hirsz - X Summit 2023

20 września 2023

X Summit 2023 – Joanna Hirsz

20 września 2023 X Summit 2023   Największa w Polsce konferencja poświęcona Customer Experience i Employee Experience odbędzie się 28 listopada 2023 w Warszawie! Dowiedz

Więcej
Więcej
Customer Relations Forum - zapowiedź konferencji

10 lutego 2023

Customer Relations Forum 2023

10 lutego 2023 Konferencja „Customer Relations Forum – Najlepsze praktyki budowania długotrwałych relacji z klientem„, organizowana przez „Puls Biznesu” – 29 ‑ 30

Więcej
Więcej

11 września 2021

Wydarzenia – Zarządzanie Doświadczeniami Klientów

11 września 2021 Przez 2 dni poruszymy następujące tematy: Wprowadzenie do Customer Experience (CX) – definicje, przykłady Obszary zarządzania CX i cykl zarządzania doświadczeniami klientów w organizacji – modele, przykłady Piramida

Więcej
Więcej

11 sierpnia 2021

Customer Care Festival 2021

11 sierpnia 2021 Upraszczanie i ułatwianie życia klientom jest kluczem do budowania ich dobrych doświadczeń. Warto skupić się w pierwszej kolejności na tych obszarach do poprawy,

Więcej
Więcej

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Kontynuuj zakupy

Nie możesz kopiować zawartości tej strony