Customer Relations Forum 2023

Najlepsze praktyki budowania długotrwałych relacji z klientem

Customer Relations Forum - zapowiedź konferencji
 

Konferencja „Customer Relations Forum – Najlepsze praktyki budowania długotrwałych relacji z klientem„, organizowana przez „Puls Biznesu” – 29 ‑ 30 marca 2023 online!

Joanna Hirsz z GCE mówiła o „Pro-klienckiej kulturze organizacyjnej w trudnych czasach”:
– jak budować trwałą relację z klientami, by przetrwała kryzys
– jak rozwijać kulturę firmy, która tworzy wartość dla klienta
– doświadczenia pracowników i rola kadry zarządzającej a Customer Experience
– Mapa podróży klienta i pracownika – jak może pomóc?

Budowanie długotrwałych i dobrych relacji z klientem ma ogromny wpływ na powodzenie biznesu.

Strona wydarzenia

Certyfikat_PB

 

Przeczytaj także: Jak rozwijać kulturę firmy, która wspiera tworzenie wartości dla klienta

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Kontynuuj zakupy

Nie możesz kopiować zawartości tej strony