XSummit 2022 – konferencja customer experience – podsumowanie i plany na 2023 r.

Niedawno spotkaliśmy się na pierwszej konferencji XSummit 2022 w całości poświęconej Customer Experience - budowaniu pozytywnych doświadczeń klientów i pracowników. GCE Consulting było partnerem merytorycznym konferencji.

X Summit - konferencja
 

Przygotowując X SUMMIT 2022 musieliśmy ustalić jaki powinien być zakres tematyczny, kim powinni być prelegenci. Było to trudne, bo nie mogliśmy do końca przewidzieć kto zasiądzie na widowni – eksperci w zakresie CX czy może osoby, które w tym obszarze stawiają pierwsze kroki.
Postanowiliśmy skupić się na tematach związanych z aktualnymi trendami CX. Zaplanowaliśmy prelekcje dotyczące personalizacji doświadczeń klientów i digitalizacji obsługi, strategii projektowania doświadczeń klienta oraz wizji wartości, jaką marka chce oferować, proklienckiej kultury organizacji oraz roli kadry menadżerskiej w zarządzaniu doświadczeniami klientów i pracowników. Dodaliśmy też temat dotyczący ROI z CX oraz przetwarzania danych osobowych – RODO a CX.
Jesteśmy zachwyceni wysokim poziomem merytorycznym prelekcji i pozytywnymi opiniami na temat konferencji, które przerosły nasze oczekiwania. Wiemy, że zarządzanie doświadczeniami klienta, to obszar, który jest ważny w wielu firmach oraz, że w najbliższych latach będzie się bardzo prężnie rozwijał.
Już teraz myślimy o drugiej edycji X SUMMIT, która odbędzie się pod koniec 2023 r.
Chcemy, żeby było jeszcze lepiej!
Poprosimy Was m.in. o sugestie tematów – co Waszym zdaniem jest ważne i warte omówienia w czasie konferencji. Szczegóły już niebawem w magazynie Customer Experience Manager.
Już niedługo na stronie www.xsummit.pl będziecie mogli zgłaszać pomysły. A my już teraz serdecznie zapraszamy na II edycję XSUMMIT!

A tak było => wystąpienie Joanny Hirsz na X Summit

fot. Damian Bartoszek

fot. Anna Lenart

CX Manager
Sprawny Marketing

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Kontynuuj zakupy

Nie możesz kopiować zawartości tej strony