Przygotowując X SUMMIT 2022 musieliśmy ustalić jaki powinien być zakres tematyczny, kim powinni być prelegenci. Było to trudne, bo nie mogliśmy do końca przewidzieć kto zasiądzie na widowni – eksperci w zakresie CX czy może osoby, które w tym obszarze stawiają pierwsze kroki.
Postanowiliśmy skupić się na tematach związanych z aktualnymi trendami CX. Zaplanowaliśmy prelekcje dotyczące personalizacji doświadczeń klientów i digitalizacji obsługi, strategii projektowania doświadczeń klienta oraz wizji wartości, jaką marka chce oferować, proklienckiej kultury organizacji oraz roli kadry menadżerskiej w zarządzaniu doświadczeniami klientów i pracowników. Dodaliśmy też temat dotyczący ROI z CX oraz przetwarzania danych osobowych – RODO a CX.
Jesteśmy zachwyceni wysokim poziomem merytorycznym prelekcji i pozytywnymi opiniami na temat konferencji, które przerosły nasze oczekiwania. Wiemy, że zarządzanie doświadczeniami klienta, to obszar, który jest ważny w wielu firmach oraz, że w najbliższych latach będzie się bardzo prężnie rozwijał.
Już teraz myślimy o drugiej edycji X SUMMIT, która odbędzie się pod koniec 2023 r.
Chcemy, żeby było jeszcze lepiej!
Poprosimy Was m.in. o sugestie tematów – co Waszym zdaniem jest ważne i warte omówienia w czasie konferencji. Szczegóły już niebawem w magazynie Customer Experience Manager.
Już niedługo na stronie www.xsummit.pl będziecie mogli zgłaszać pomysły. A my już teraz serdecznie zapraszamy na II edycję XSUMMIT!
A tak było => wystąpienie Joanny Hirsz na X Summit
fot. Damian Bartoszek
fot. Anna Lenart