Gala Experience Institute – FPK i IwKL 2023
Joanna Hirsz w czasie Gali Experience Institute zaprezentowała wyniki badań certyfikujących laureatów w obu programach – „Firma Przyjazna Klientowi” (FPK) oraz „Inwestor w Kapitał Ludzki” (IwKL). Wzięła również udział we wręczaniu nagród Laureatom Godła „Firma Przyjazna Klientowi”.
Joanna od wielu lat jest Członkinią Kapituły nagrody „Firma Przyjazna Klientowi”. Razem z pozostałymi Członkami Kapituły wspiera zespół Experience Institute w podejmowaniu decyzji certyfikacji laureatów.
Firma Przyjazna Klientowi i Inwestor w Kapitał Ludzki – nagrody 2023
Firma Przyjazna Klientowi 2023 – w tym roku w gronie laureatów znaleźli się:
4Life Direct, Dom Maklerski Banku Ochrony Środowiska, ECO Jelenia Góra, ECO Kutno, ECO Malbork, ECO Tarnobrzeg, Energetyka Cieplna Opolszczyzny, FaktorOne, Global Assistance Polska, Grupa Masterlease, IMPULS-LEASING Polska, mLeasing, Natural Pharmaceuticals, Nice To Fit You, Orange Polska, PGE Obrót, Punkta, Santander Consumer Bank, TUiR Allianz Polska, TU Allianz Życie Polska, Unum Życie TUiR, WeNet Group, Wonga.
Nagrody Inwestor w Kapitał Ludzki 2023 – w gronie laureatów znaleźli się:
Asseco Cloud, Colliers Poland, Cushman & Wakefield, DACHSER, ILS, Inter Cars, KUKE, LINK4 Towarzystwo Ubezpieczeń, MAN Bus, NetWorks, No Limit, PERN, Polskie Centrum Badań i Certyfikacji, R. Twining and Company, SMYK, Unum Życie TUiR, WeNet Group.
Gratulujemy wszystkim laureatom! Otrzymanie nagrody „Firma Przyjazna Klientowi”, jak i „Inwestor w Kapitał Ludzki”, to ogromne osiągnięcie. Osiągnięcie, które podkreśla wysoki poziom zaangażowania oraz doskonałości w obszarze relacji z klientami oraz inwestycji w kapitał ludzki.
Warto dodać, że w tym roku dwie firmy zdobyły obie statuetki, co jest wyjątkowe samo w sobie. Świadczy też o kompleksowym podejściu do doskonalenia relacji z klientami i inwestycji w rozwój pracowników.
Zachęcamy wszystkie firmy do inspirowania się działalnością naszych laureatów i monitorowania satysfakcji. Pozytywne doświadczenia klientów i zadowolenie pracowników są kluczowe dla budowania trwałych relacji biznesowych oraz sukcesu firmy na rynku. Ważne jest regularne weryfikowanie, czy Wasze działania przynoszą oczekiwane rezultaty i czy są one zgodne z oczekiwaniami klientów i pracowników.
Zobacz także: