II edycja konferencji X SUMMIT, poświęconej tematyce Customer & Employee Experience już za nami.
To była wyjątkowa okazja do pogłębienia wiedzy na temat CX, EX i kultury organizacyjnej, zarządzania głosem klienta oraz narzędzi CXM.
Joanna Hirsz, Dyrektorka zarządzająca w GCE Consulting, mówiła o „Wykorzystaniu metodyki Design Thinking w projektach CX i EX”.
Atmosfera była fantastyczna! Przez cały dzień mogliśmy dzielić się wiedzą i doświadczeniami.
To była także okazja do spotkania z wieloma Klientami GCE Consulting. Bardzo dziękujemy, że byliście z nami na X SUMMIT 2023!
A tak było:
AGENDA / PRELEGENCI
10:00-10:10 Rozpoczęcie konferencji
Anna Grzech, Martyna Tarnawska, Digital Innovation Lead w Socjomanii
CUSTOMER EXPERIENCE
10:10-10:30
Pierwsze kroki w zarządzaniu doświadczeniami klientów – problemy, wyzwania, efekty
Anna Grzech, Strategy Business Manager w Markopol
10:30-10:50
Jak CX Manager może zaangażować firmę do koncentracji na kliencie
Karolina Sielska-Bielska, Customer Experience Manager w Symfonia
10:50-11:10
O dokonywaniu właściwych wyborów – czyli jak wejść ze skutecznością CXa na wyższy poziom?
Piotr Gołąbek, Dyrektor Centrum Eksperckiego Doświadczeń Klienta w ING
11:10-11:35
PANEL DYSKUSYJNY z udziałem prelegentów bloku Customer Experience
11:35-12:05 Przerwa kawowa
EMPLOYEE EXPERIENCE + KULTURA ORGANIZACYJNA
12:05-12:25
Employee Experience – rola w organizacji, wpływ na biznes, zespół i innowacyjność
Ewa Wolska, Dyrektor Customer Experience Management & Marketingu B2B w Grupie Pracuj
12:25-12:45
Kultura organizacyjna – jak zbudować kulturę odpowiedzialności za pracownika, klienta oraz organizację
Radek Matuszewski, Prezes Groupe SEB Polska (marki Tefal, KRUPS i WMF)
12:45-13:05
Od empatii do zbudowania koncentracji na kliencie i pracowniku – strategia EX
Anna Gruszczyńska, Global Head of Employee Experience, OLX
13:05-13:30
PANEL DYSKUSYJNY z udziałem prelegentów bloku Employee Experience
13:30-14:30 Przerwa obiadowa
ZARZĄDZANIE GŁOSEM KLIENTA
14:30-14:50
Wykorzystanie VoC w doskonaleniu CX – Jak słuchać głosu klienta, by go rzeczywiście usłyszeć. Zbieranie i zarządzanie informacją zwrotną od klientów, wykorzystanie głosu niezamówionego
Aleksandra Gorbacz, Customer Experience Director w Nationale-Nederlanden Polska
14:50-15:10
Czy NPS wystarczy w budowaniu jakości obsługi klienta? O NPS i innych wskaźnikach
Anna Oleksiak-Kuna, Manager Consumer Service Quality w Philip Morris International
15:10-15:30
Personalizacja doświadczeń klienta (offline i online). Jak dobrze zaprojektować działania marki, by klient czuł indywidualną obsługę?
Marek Wajda, Head of Digital Service & Customer Experience w ULTIMO
15:30-15:55
PANEL DYSKUSYJNY z udziałem prelegentów bloku Zarządzanie Głosem Klienta
15:55-16:25 Przerwa kawowa
NARZĘDZIA CXM
16:25-16:45
Wykorzystanie metodyki Design Thinking w projektach CX i EX
Joanna Hirsz, Dyrektor zarządzająca w GCE Consulting
16:45-17:05
Podróż klienta – mapowanie i wykorzystanie jej w biznesie
Aleksandra Jagiełło-Bono, Marta Łukawska-Daruk, Partnerki zarządzające w CustomerMatters
17:05-17:25
Od Customer Journey do Employee Journey Map – dwie drogi w mapowaniu doświadczeń pracowników. Od czego zacząć, jak to zrobić, jakich błędów nie popełnić
Marta Bryła-Gozdyra, CX & EX Management Consultant & Mentor, dyrektor zarządzający w EVERBE
17:25-17:50
PANEL DYSKUSYJNY “Trendy na rok 2024” z udziałem prelegentów bloku Narzędzia CXM
17:50-18:00
Zakończenie konferencji
Anna Grzech, Martyna Tarnawska, Digital Innovation Lead w Socjomanii
GCE Consulting – GoodCustomerExperience.pl – partnerem merytorycznym wydarzenia.
Szczegóły na www.xsummit.pl
Zobacz także: