Śniadanie z ekspertem CX – krok ku mistrzowskim doświadczeniom klienta
Budowanie proklienckiej firmy, to jak bieg w sztafecie, gdy na mecie stoi klient i czeka. Trzeba biec razem, trenować przekazywanie pałeczki i przede wszystkim biec w tym samym kierunku. Ku klientowi.
Podczas mojego wystąpienia dowiesz się, jak budować spójne doświadczenia klienta, efektywnie przekazywać „pałeczkę” między zespołami i unikać potknięć, które mogą wywrócić wspólny bieg o lojalność i zadowolenie klientów.
Zrozumiesz, dlaczego każda osoba w organizacji jest częścią drużyny, która wygrywa bieg po serce i umysł klienta, gdy biegnie razem.
Przygotuj się na pełną energii podróż przez świat klientocentryczności, która jest niezbędnym dziś warunkiem rozwoju firmy.
To jak, widzimy się w Łodzi 24.04.?
Wydarzenie przygotowały dwie fantastyczne, pełne pomysłów kobiety Sylwia Perzyńska oraz Martyna Malinowska, które kochają Łódź i uwielbiają historię niepowtarzalnego miejsca, jakim jest Hotel Tobaco, dawna fabryka.
Śniadanie z ekspertem CX – Joanną Hirsz => link do zapisów
A Ty? Czy uważasz, że łączenie eksperckich wystąpień ze śniadaniem w atrakcyjnym miejscu i networkingiem jest dobrym pomysłem ?
Dołącz do dyskusji na ten temat na LinkedIn
Przeczytaj także: Trendy Customer Experience 2025