Śniadanie z ekspertem CX – Łódź 24.04.

Łódź + Customer Experience + śniadanie + networking ? Co może oznaczać taki mix ? Wyjątkowy poranek i ciekawe rozmowy. 24.04. opowiem o tym, jak stworzyć mistrzowskie doświadczenie klienta.

Łódź - śniadanie z ekspertem CX - Joanną Hirsz
 

Śniadanie z ekspertem CX – krok ku mistrzowskim doświadczeniom klienta

 

Budowanie proklienckiej firmy, to jak bieg w sztafecie, gdy na mecie stoi klient i czeka. Trzeba biec razem, trenować przekazywanie pałeczki i przede wszystkim biec w tym samym kierunku. Ku klientowi.

Podczas mojego wystąpienia dowiesz się, jak budować spójne doświadczenia klienta, efektywnie przekazywać „pałeczkę” między zespołami i unikać potknięć, które mogą wywrócić wspólny bieg o lojalność i zadowolenie klientów.

Zrozumiesz, dlaczego każda osoba w organizacji jest częścią drużyny, która wygrywa bieg po serce i umysł klienta, gdy biegnie razem.

Przygotuj się na pełną energii podróż przez świat klientocentryczności, która jest niezbędnym dziś warunkiem rozwoju firmy.

 

To jak, widzimy się w Łodzi 24.04.?

 

Wydarzenie przygotowały dwie fantastyczne, pełne pomysłów kobiety Sylwia Perzyńska oraz Martyna Malinowska, które kochają Łódź i uwielbiają historię niepowtarzalnego miejsca, jakim jest Hotel Tobaco, dawna fabryka.

 

Śniadanie z ekspertem CX – Joanną Hirsz => link do zapisów

 

A Ty? Czy uważasz, że łączenie eksperckich wystąpień ze śniadaniem w atrakcyjnym miejscu i networkingiem jest dobrym pomysłem ?

 

Dołącz do dyskusji na ten temat na LinkedIn

 

Przeczytaj także:  Trendy Customer Experience 2025

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Kontynuuj zakupy

Nie możesz kopiować zawartości tej strony