Podcast – Co to jest CX i jak dzięki niemu zyskują klienci i firmy? – Joanna Hirsz

Joanna Hirsz była Gościnią 94 odcinka podcastu "Po Ludzku o Pieniądzach" - Generali Investments. Jest to cykl podcastów, które prowadzi Radosław Budnicki. Od maja 2016 roku Radosław prowadzi Podcast Lepiej Teraz, który jest jednym z najpopularniejszych podcastów na polskim iTunes. Prowadzi wywiady z niezwykle interesującymi osobami, o tym jak osiągnąć wolność, kreować, tworzyć i zarabiać pieniądze z każdego miejsca na Ziemi. Z odcinka dowiesz się co to jest Customer Experience i jak dzięki niemu zyskują klienci i firmy.

Po_ludzku_o_pieniadzach
 

Co to jest Customer Experience Management i jak dzięki niemu zyskują klienci i firmy?

 

Chcesz poszerzyć swoją wiedzę na temat Customer Experience Management?

 

Dowiedz się:

  1. Jaka jest różnica pomiędzy CRM a CEM?
  2. Jakie korzyści przynosi firmie wdrożenie Customer Experience Management?
  3. Z jakimi innymi działaniami mylone jest CEM?
  4. Kiedy klient może rozpoznać, że dana firma wdrożyła CEM?
  5. Czy wdrożenie CEM jest kosztowne i od czego zależy koszt?
  6. Jak firmom zwraca się inwestycja w CEM?
  7. Dlaczego warto inwestować w CEM?
  8. Co to jest NPS i dlaczego powinien być wysoki?
  9. Kim jest promotor?
  10. Jakie koszty wiążą się z wdrożeniem CEM?
  11. Jakie czynniki wpływają na kosztowność wdrożenia?
  12. Jakie są przykłady wdrożenia CEM z sukcesem?
  13. Czy CEM zadziała także w przypadku tzw. wpadki wizerunkowej?
  14. Dlaczego warto słuchać klientów?

Posłuchaj: 94 odcinka podcastu „Po Ludzku o Pieniądzach”

Generali Investments

Przeczytaj także: Moja subiektywna lista błędów w CEM

 

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Kontynuuj zakupy

Nie możesz kopiować zawartości tej strony