Jak rozwijać kulturę firmy, która wspiera tworzenie wartości dla klienta

Customer Experience (CX) z każdym rokiem zyskuje na znaczeniu. Coraz więcej menedżerów uważa, że zadbanie o pozytywne doświadczenia klientów będzie nawet ważniejsze, niż w 2022 r. Takie podejście potwierdzają także inne statystyki. Ponad 65% firm twierdzi, że w 2023 roku zwiększy wydatki na CX, średnio o 24%* . Wynika to m.in. z faktu, iż 3/4 klientów deklaruje, że nie przestanie kupować w kryzysie lub wyda nawet więcej na zakupy w firmach, które będą o nich dbać** . W tym roku ważna też będzie umiejętność pokazania zwrotu z inwestycji w CX. Skupienie się na misji, wartościach, mocnych stronach organizacji oraz wzmacnianie słabszych stron będą definiowały sukces w 2023 roku.

Screen_PB

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Kontynuuj zakupy

Nie możesz kopiować zawartości tej strony