• Śniadanie z ekspertem CX – Łódź 24.04.

    Śniadanie z ekspertem CX - krok ku mistrzowskim doświadczeniom klienta   Budowanie proklienckiej firmy, to jak bieg w sztafecie, gdy na mecie stoi klient i czeka. Trzeba biec razem, trenować przekazywanie pałeczki...
    Więcej
    Łódź - śniadanie z ekspertem CX - Joanną Hirsz
  • Szkolenie z mapowania podróży klienta

    Mapowanie podróży klienta - wyzwania   Problem z mapami podróży bywa taki, że są zbyt obszerne, by ktoś chciał się z nimi zapoznać. Czasem są też zbyt ogólne, a wnioski nieprzydatne. Zdarza...
    Więcej
    Szkolenie z mapowania podróży klienta
  • CX Governance

    Czym jest CX Governance?   CX Governance to zestaw procesów, polityk i struktur organizacyjnych, które kierują podejściem firmy do zarządzania doświadczeniami klientów.   Obejmuje: definiowanie ról i odpowiedzialności, ustanawianie standardów oraz monitorowanie i...
    Więcej
    CX Governance

30 czerwca 2013

TMT.Customer Experience’13

30 czerwca 2013 TMT.Customer Experience’13 Konferencja poświęcona tematyce Customer Experience. Warszawa. Joanna Hirsz-Kropińska – uczestnik paneli dyskusyjnych. Zdjęcia. Film z konferencji.   zdj. TMT

Więcej
Więcej

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Kontynuuj zakupy

Nie możesz kopiować zawartości tej strony