O Customer Journeys, budowaniu relacji 1:1 z konsumentami w dobie komunikacji Omnichannel, prezentowaniu oferty tam, gdzie konsument jej potrzebuje, wtedy, kiedy jej szuka – o wyzwaniach współczesnego marketingu porozmawiamy 28 października na Forum CRM / CX .
Strona główna AktualnościCustomer Journeys na Forum CRM / CX
Customer Journeys na Forum CRM / CX

Kategorie
Przeczytaj także

21 września 2023
X Summit 2023 – Joanna Hirsz
X Summit 2023 Największa w Polsce konferencja poświęcona Customer Experience i Employee Experience odbędzie się 28 listopada 2023 w Warszawie! Dowiedz się, jak

20 września 2023
Mapa podróży pracownika
Mapę podróży możemy wykorzystać do diagnozy stanu obecnego, jak i zaprojektowania wizji nowych doświadczeń pracownika np. po fuzji przedsiębiorstw. Dzięki Mapie podróży pracownika możemy

15 września 2023
X SUMMIT 2023
To już II edycja! Zapraszamy na drugą edycję konferencji X SUMMIT, poświęconej tematyce Customer & Employee Experience. W czasie kolejnych bloków tematycznych pogłębisz wiedzę na temat: