Joanna Hirsz wzięła udział w Gali Fundacji Obserwatorium Zarządzania, podczas której wręczone zostały Godła Firma Przyjazna Klientowi. Joanna dołączyła do Kapituły programu, która czuwa nad przebiegiem całego projektu, zatwierdza wyniki badań otrzymane przez zgłoszone firmy oraz przyznaje Godła. Kapituła ma prawo nie przyznać nagrody, jeśli uzna, że poziom jakości obsługi Klienta nie spełnia wymaganych kryteriów.
Strona główna AktualnościGala Fundacji Obserwatorium Zarządzania
Gala Fundacji Obserwatorium Zarządzania

Kategorie
Przeczytaj także

23 kwietnia 2025
Total Experience – człowiek w centrum uwagi
23 kwietnia 2025 A przecież Total Experience to nie tylko zbiór satysfakcji – to spójna filozofia, która łączy ludzi, procesy i wartości w jedno doświadczenie marki. Zaczną od pewnej historii…

22 kwietnia 2025
Drivery Employee Experience – co naprawdę liczy się dla ludzi w danej organizacji
22 kwietnia 2025 Drivery Employee Experience – Co naprawdę liczy się dla ludzi w danej organizacji Pewien Dyrektor HR opowiedział mi kiedyś historię,

17 kwietnia 2025
Autentyczność w obsłudze klienta
17 kwietnia 2025 Wiem z doświadczenia, że nie zawsze tak wyglądają rozmowy czy e-maile. Czasami trudno wyrazić empatię i życzliwość, czasem brakuje zaangażowania w szukanie rozwiązań. Pamiętam warsztaty