Joanna Hirsz wzięła udział w Gali Fundacji Obserwatorium Zarządzania, podczas której wręczone zostały Godła Firma Przyjazna Klientowi. Joanna dołączyła do Kapituły programu, która czuwa nad przebiegiem całego projektu, zatwierdza wyniki badań otrzymane przez zgłoszone firmy oraz przyznaje Godła. Kapituła ma prawo nie przyznać nagrody, jeśli uzna, że poziom jakości obsługi Klienta nie spełnia wymaganych kryteriów.
Strona główna AktualnościGala Fundacji Obserwatorium Zarządzania
Gala Fundacji Obserwatorium Zarządzania
Kategorie
Przeczytaj także
30 października 2025
Transformacja Customer Experience
30 października 2025 Często, gdy pytam w firmie: „Co konkretnie wiecie o doświadczeniach klientów i pracowników ?”, zapada cisza albo padają ogólniki: „badamy NPS”, „mamy HR
29 października 2025
Projektowanie pozytywnych doświadczeń
29 października 2025 Pracowałam kiedyś z zespołem firmy technologicznej, który tworzył systemy do obsługi procesów biznesowych. Sprzedawali je i obsługiwali klientów sami oraz przez partnerów. Mapa podróży ich
13 października 2025
Międzynarodowy Dzień Prostego Języka
13 października 2025 Dziś obchodzimy Dzień Prostego Języka. Międzynarodowy Plain Language Day powstał w 2011 roku z inicjatywy osób, które miały dość dokumentów
