Joanna Hirsz wzięła udział w Gali Fundacji Obserwatorium Zarządzania, podczas której wręczone zostały Godła Firma Przyjazna Klientowi. Joanna dołączyła do Kapituły programu, która czuwa nad przebiegiem całego projektu, zatwierdza wyniki badań otrzymane przez zgłoszone firmy oraz przyznaje Godła. Kapituła ma prawo nie przyznać nagrody, jeśli uzna, że poziom jakości obsługi Klienta nie spełnia wymaganych kryteriów.
Strona główna AktualnościGala Fundacji Obserwatorium Zarządzania
Gala Fundacji Obserwatorium Zarządzania

Kategorie
Przeczytaj także

5 lutego 2025
Menedżer Doświadczeń Pacjenta – klucz do lepszej opieki zdrowotnej
5 lutego 2025 Każdy punkt styku pacjenta ma znaczenie Każda interakcja pacjenta powinna być komfortowa i efektywna – od pierwszego kontaktu z recepcją lub

4 lutego 2025
Analiza Employee Experience – zmniejsz rotację pracowników
4 lutego 2025 Niedawno stanęłam przed podobnym wyzwaniem w projekcie dla firmy z branży finansowej. Jak do tego podeszłam? Analiza Employee Experience W ciągu 3,5

2 lutego 2025
Piramida Wartości Customer Experience Forrester Research
2 lutego 2025 Jak skutecznie priorytetyzować usprawnienia w podróży klienta? Wyobraź sobie, że jako Customer Experience Manager/Dyrektor masz pod ręką proste narzędzie do priorytetyzowania niezbędnych