Joanna Hirsz wzięła udział w Gali Fundacji Obserwatorium Zarządzania, podczas której wręczone zostały Godła Firma Przyjazna Klientowi. Joanna dołączyła do Kapituły programu, która czuwa nad przebiegiem całego projektu, zatwierdza wyniki badań otrzymane przez zgłoszone firmy oraz przyznaje Godła. Kapituła ma prawo nie przyznać nagrody, jeśli uzna, że poziom jakości obsługi Klienta nie spełnia wymaganych kryteriów.
Strona główna AktualnościGala Fundacji Obserwatorium Zarządzania
Gala Fundacji Obserwatorium Zarządzania

Kategorie
Przeczytaj także

21 września 2023
X Summit 2023 – Joanna Hirsz
X Summit 2023 Największa w Polsce konferencja poświęcona Customer Experience i Employee Experience odbędzie się 28 listopada 2023 w Warszawie! Dowiedz się, jak

20 września 2023
Mapa podróży pracownika
Mapę podróży możemy wykorzystać do diagnozy stanu obecnego, jak i zaprojektowania wizji nowych doświadczeń pracownika np. po fuzji przedsiębiorstw. Dzięki Mapie podróży pracownika możemy

15 września 2023
X SUMMIT 2023
To już II edycja! Zapraszamy na drugą edycję konferencji X SUMMIT, poświęconej tematyce Customer & Employee Experience. W czasie kolejnych bloków tematycznych pogłębisz wiedzę na temat: