6 października 2015, czyli już za tydzień obchodzić będziemy
Światowy Dzień Customer Experience.
Na całym świecie tego dnia odbywa się wiele konferencji, wydarzeń online i innych akcji, które mają przypomnieć i podkreślić, jak ważna jest rola Klienta w każdej organizacji.
My również przygotowaliśmy dla Was, naszych czytelników, wyjątkowe działania.
Szczegóły już wkrótce. Bądźcie czujni.
A początkującym w CEM i nowym czytelnikom – podpowiadamy na skróty Top 10:
- Co to jest Customer Experience
- Jak zacząć projekt Customer Experience Management
- Dlaczego Customer Experience jest ważne dla firmy
- Dlaczego należy zadbać o Employee Experience
- Badanie Net Promoter Score a lojalność
- Najgorsze błędy w zarządzaniu CEM
- Praktyczne wykorzystanie wiedzy z badań klientów
- Mapa podróży klienta
- Close the loop – czyli poprawiamy się
- Dlaczego należy dziękować klientowi za reklamację