Kodeks Agenta PRO – customer experience w agencji nieruchomości

Kodeks Agenta PRO - zbiór inspiracji, podpowiedzi, jak osiągnąć doskonałe customer experience w agencji nieruchomości. GCE połączyło siły z zespołem OTODOM, Liderami Nieruchomości oraz wieloma profesjonalistami.

Kodeks Agenta PRO - grafika

Od czerwca 2022 roku pracowaliśmy nad Kodeksem Agenta PRO. Łączyliśmy siły z zespołem OTODOM, Liderami Nieruchomości oraz wieloma agentami nieruchomości.

Kodeks Agenta PRO

Kodeks Agenta Pro jest wyjątkową publikacją, ponieważ zawarliśmy w niej wszystkie niezbędne informacje, które agenci nieruchomości mogą wykorzystać, by osiągnąć cel w postaci doskonałych doświadczeń klienta. Znajdą tam podpowiedzi co robić, jak się zachowywać, jakie działania podejmować w obsłudze klienta w poszczególnych krokach obsługi (w podróży klienta). Kodeks Agenta PRO zawiera także zupełnie wyjątkowe elementy, jak podpowiedzi w jaki sposób wywołać efekt „WOW”, czym zaskoczyć klienta, jak sprawić, żeby obsługa była wyjątkowa i żeby klient rzeczywiście bardzo pozytywnie zapamiętał ten kontakt i polecił agencję znajomym i rodzinie.

Podróż klienta agencji nieruchomości

Cała struktura kodeksu oparta jest na podróży klientów, zarówno kupujących, jak i sprzedających. Dodaliśmy także elementy związane z najmem, który także jest na swój sposób charakterystyczny. To wszystko powoduje, że opisaliśmy zasady obsługi klientów w jego podróży bardzo kompleksowo, nie pomijając żadnego kroku obsługi.
Perspektywa klienta
W kodeksie znajduje się także dużo informacji na temat perspektywy klienta na poszczególnych etapach współpracy z agentem nieruchomości. Tę część dodaliśmy, aby móc spojrzeć na tę relację z drugiej strony. Bardzo często obsługując klienta zapominamy o jego perspektywie. Skupiamy się bardzo mocno na procesie, do którego jesteśmy przyzwyczajeni. Czasami brakuje nam trochę szerszego spojrzenia. Mamy nadzieję, że ten kodeks spełni oczekiwania agentów nieruchomości i przyczyni się do poprawy ogólnej oceny rynku agencji nieruchomości. To doskonałe narzędzie, z szerokim zakresem informacji i podpowiedzi jak dobrze obsługiwać klienta. Mam nadzieję, że dzięki niemu kolejni agenci nieruchomości odniosą sukces.

Podziękowania

Na koniec jeszcze serdeczne podziękowania dla Zespołu OtoDom, który zaprosił nas do tej współpracy. Dziękujemy także Liderom Nieruchomości, z którymi pracowaliśmy na warsztatach, by stworzyć ten Kodeks oraz wszystkim agentom nieruchomości, którzy służyli nam radą i wsparciem w czasie konsultacji prototypu. To był wysiłek i fantastyczna praca zespołowa. Bardzo się cieszę, że jako GCE mogliśmy uczestniczyć w tym projekcie i zadbać o przyszłe dobre Customer Experience klientów agencji nieruchomości.

Temat dobrych praktyk i Kodeksu Agenta PRO znajdziesz także w zakładce „W mediach”

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Kontynuuj zakupy