Customer Experience Day #CXDay2019
Świętowania nigdy za wiele. Customer Experience Day to świetny sposób na zwiększenie świadomości na temat znaczenia CX, podziękowanie pracownikom za zaangażowanie i upewnienie naszych klientów, że staramy się dostarczać im jak najlepszych doświadczeń. Na świecie dzień ten jest celebrowany od wielu lat, w naszym kraju nad Wisłą coraz więcej firm także organizuje różne wydarzenia dla pracowników i klientów z tej okazji.
Jak świętować CX Day?
Najważniejsze by w ogóle świętować, ale istnieje kilka sprawdzonych sposobów, które możecie wykorzystać w swoich zespołach i firmach:
- Wysłanie klientom podziękowania i podarunku
- Wskazanie/pochwalenie najbardziej aktywnych w temacie pracowników/działu z największą poprawą NPS w skali roku
- Zorganizowanie rozmów z klientami/expertami o inicjatywach CX
- Zamówienie gadżetów jak: balony, plakaty, naklejki, koszulki z nośnym hasłem dotyczącym Customer Experience
- Zorganizowanie szkolenia, warsztatów nawiązujących do tematyki zarządzania doświadczeniami klientów
- Opublikowanie zdjęć z różnych działań CX, które podejmujecie w intranecie i social mediach
- Zorganizowanie Dnia Customer Experience dla klientów: śniadania, lunchu, czy kolacji – dobra rozmowa z klientami to zawsze dobry moment na pogłębienie Waszej relacji
- Uznania dla pracowników najczęściej chwalonych w ankietach przez klientów
- Przygotowanie video z podziękowaniami dla pracowników za ich codzienny trud, jaki wkładają w swoją pracy, aby doświadczenia klientów były zawsze dobre
- Przeprowadzenie konkursu angażującego zarówno klientów jak i pracowników
- Zachęcenie pracowników do brania udziału w webinarach poświęconych tematyce CX
Customer Experience Day to świetny sposób na wzmocnienie wewnętrznych relacji w firmie i promocję klientocentrycznej postawy pracowników. Jest to też okazja do budowania marki i współpracy z zespołem odpowiedzialnym za zarządzanie doświadczeniami klientów – w szczególności warto zapoznać pracowników z tym, z czym na co dzień pracujecie, jakie macie wyzwania, o co dbacie i jak mogą z Wami współpracować.
Z okazji CX Day życzymy wszystkim pracownikom zaangażowanym w poprawę doświadczeń klientów jak i klientom wszystkiego najlepszego!
Najlepszych możliwych doświadczeń!
GCE Team