Gala Godła Firma Przyjazna Klientowi 2019

Po raz kolejny miałam przyjemność uczestniczyć w Gali wręczenia Godeł Firma Przyjazna Klientowi za 2019 roku. Od kilku lat jako członek Kapituły Godła zapoznaję się z ocenami i opiniami Klientów firm pretendujących do tej nagrody i obserwuję, że poziom szeroko pojętego Customer Experience cały czas rośnie.

 

Coraz więcej firm uzyskuje dobre wyniki, dobre oceny Klientów. To bardzo pozytywny trend i dlatego cieszę się, że mogłam osobiście porozmawiać z przedstawicielami nagrodzonych firm prowadząc Panel dyskusyjny w czasie Gali. Moimi rozmówcami byli:

  • Robert Gowin, Członek Zarządu UNUM Życie TUIR S.A.
  • Jacek Wieczorkowski, Kierownik Zespołu Zarządzania Doświadczeniami Klientów, Santander Consumer Bank
  • Joanna Gasek, Dyrektor Operacji i Telesprzedaży Wonga
  • Joanna Zalewska, Dyrektor HR, Idea Money
  • Magdalena Rogal, Kierownik Działu Jakości i Szkoleń, Idea Money

Bardzo Wam dziękuję za żywą i ciekawą dyskusję o Customer & Employee Experience.

 

 

 

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Kontynuuj zakupy

Nie możesz kopiować zawartości tej strony