3.X.2017 – Customer Experience Day to wyjątkowy dzień, świętowany na całym świecie – właśnie dziś – przez wielkie i małe firmy. Co roku, w pierwszy wtorek października odbywa się wiele wydarzeń pod znakiem CX Day.
Zobacz jak organizują je firmy dla swoich Klientów oraz oraz Customer Experience Professionals Association (CXPA).
Na stronie http://cxday.org znajdziesz wiele różnych wydarzeń z tym związanych z obchodami CX Day, w tym możliwość wzięcia udziału w ciekawych webinarach.
Udanego Dnia Customer Experience!
Definicja Customer Experience
Customer Experience to suma wszystkich doświadczeń klienta, jakie wiążą się z daną marką, czy firmą.
Customer Experience / doświadczenie klientów to wszystkie interakcje pomiędzy klientem a organizacją, będące połączeniem percepcji klienta dotyczącej fizycznych aktywności organizacji, stymulowanych zmysłów klienta i wywołanych u klienta emocji. Interakcje te są intuicyjnie oceniane przez klienta względem jego oczekiwań po pierwsze poprzez cały czas trwania kontaktu z firmą, po drugie – we wszystkich punktach styku klient – firma[1].
[1] Colin Shaw
Zarządzanie doświadczeniami klientów / customer experience management – zestawienie najważniejszych artykułów na blogu GCE:
- Co to jest Customer Experience
- Jak zacząć projekt Customer Experience Management
- Dlaczego Customer Experience jest ważne dla firmy
- Dlaczego należy zadbać o Employee Experience
- Badanie Net Promoter Score a lojalność
- Najgorsze błędy w zarządzaniu CEM
- Praktyczne wykorzystanie wiedzy z badań klientów
- Mapa podróży klienta
- Close the loop – czyli poprawiamy się
- Dlaczego należy dziękować klientowi za reklamację
Jeśli nie znaleźli Państwo interesującej Was informacji, prosimy o kontakt.