3.X.2017 – Customer Experience Day

3.X.2017 – Customer Experience Day to wyjątkowy dzień, świętowany na całym świecie – właśnie dziś – przez wielkie i małe firmy. Co roku, w pierwszy wtorek października odbywa się wiele wydarzeń pod znakiem CX Day.

Zobacz jak organizują je firmy dla swoich Klientów oraz oraz Customer Experience Professionals Association (CXPA).

Na stronie http://cxday.org znajdziesz wiele różnych wydarzeń z tym związanych z obchodami CX Day, w tym możliwość wzięcia udziału w ciekawych webinarach.

Udanego Dnia Customer Experience!

 

Definicja Customer Experience

Customer Experience to suma wszystkich doświadczeń klienta, jakie wiążą się z daną marką, czy firmą.

Customer Experience / doświadczenie klientów to wszystkie interakcje pomiędzy klientem a organizacją, będące połączeniem percepcji klienta dotyczącej fizycznych aktywności organizacji, stymulowanych zmysłów klienta i wywołanych u klienta emocji. Interakcje te są intuicyjnie oceniane przez klienta względem jego oczekiwań po pierwsze poprzez cały czas trwania kontaktu z firmą, po drugie – we wszystkich punktach styku klient – firma[1].

[1] Colin Shaw

Zarządzanie doświadczeniami klientów / customer experience management  – zestawienie najważniejszych artykułów na blogu GCE:

  1. Co to jest Customer Experience
  2. Jak zacząć projekt Customer Experience Management
  3. Dlaczego Customer Experience jest ważne dla firmy
  4. Dlaczego należy zadbać o Employee Experience
  5. Badanie Net Promoter Score a lojalność
  6. Najgorsze błędy w zarządzaniu CEM
  7. Praktyczne wykorzystanie wiedzy z badań klientów
  8. Mapa podróży klienta
  9. Close the loop – czyli poprawiamy się
  10. Dlaczego należy dziękować klientowi za reklamację

Jeśli nie znaleźli Państwo interesującej Was informacji, prosimy o kontakt.

 

 

Dodaj komentarz