Podsumowanie warsztatów – jak tworzyć mapę podróży klienta?
Customer Journey w praktyce
Kategorie
Przeczytaj także
10 września 2024
Audyt i poprawa doświadczeń Lekarzy Grupy LUX MED
Jakie mieliśmy wyzwanie?
Celem projektu było wykonanie audytu doświadczeń kluczowej grupy zawodowej w LUX MED, czyli Lekarzy, by optymalnie zaprojektować zakres i warunki współpracy oraz zwiększyć lojalność współpracowników.
9 września 2024
Nationale Nederlanden i Rozmowy #PoLudzku – opracowanie zasad obsługi klienta
Jakie mieliśmy wyzwanie?
Celem projektu było podniesienie poziomu jakości telefonicznej obsługi klienta poprzez uspójnienie zasad obsługi klienta oraz wykorzystanie aktualnych trendów rynkowych oraz dobrych praktyk w telefonicznej obsłudze.
9 września 2024
PZU SA – Mapa podroży Klienta i Pracownika na ścieżce reklamacyjnej
Jakie mieliśmy wyzwanie?
Celem projektu była analiza aktualnych doświadczeń klientów oraz pracowników i działań PZU, które na nie wpływają w zakresie procesu reklamacyjnego. Analiza ta miała zakończyć się opracowaniem rekomendacji działań biznesowych, które należy podjąć w celu podniesienia wskaźnika NPS klientów oraz poprawy doświadczeń pracowników działów reklamacji.