Raport Customer Exerience łączy wiedzę teoretyczną z praktyką, poświęcony jest doświadczeniom polskich konsumentów. Został przygotowany w oparciu o zrealizowane na szeroką skalę badanie, którym objęto grupę 3000 osób korzystających z ubezpieczeń, prywatnej opieki medycznej lub innych segmentów branży usługowej.
Z raportu dowiesz się mi.n jak doświadczenia klienta z markami wpływają na ich decyzje zakupowe, lojalność, czego oczekują od marek, jak również jakie znaczenie dla klientów ma np. dostępność informacji o usłudze czy chociażby czytelność formularza kontaktowego.
Po lekturze raportu zainspirujesz się dobrymi praktykami i działaniami realizowanymi w PZU, które mogą być podpowiedzią, jak zbudować klientocentryczną strategię w organizacji.
W 2019 roku jako GCE zrealizowaliśmy dla PZU S.A., PZU Życie S.A. oraz PZU Zdrowie S.A. kilka projektów doradczych m.in. analizy doświadczeń klientów w procesie reklamacyjnym (Mapa Podróży Klienta) oraz projekt opracowania zasad współpracy wewnętrznej „Przepis na Dobrą Współpracę. Więcej informacji na ich temat znajdziecie w Raporcie.
Tym razem wsparliśmy PZU w opracowaniu niniejszego Raportu CX, gdzie poza informacjami merytorycznymi zamieściliśmy także nasze komentarze: Agnieszki Biegańskiej (Employee Experience) oraz Joanna Hirsz (Customer Experience).
Raport CX można pobrać ze strony https://www.pzu.pl/raportcx
W raporcie znajdziecie również szereg informacji:
- dlaczego doświadczenia klientów wpływają na działalność firm,
- jak zbudować firmę nastawioną na klienta,
- co o budowaniu dobrych relacji z klientami mówią eksperci,
- jak w PZU projektujemy pozytywne doświadczenia klienta,
- w jaki sposób można zaangażować zarząd i pracowników w budowanie pozytywnych doświadczeń.