Poczucie bezpieczeństwa klientów buduje zaufanie

Klienci, którzy inwestują swoje oszczędności w zakup mieszkania czy domu lub zaciągają kredyt, przede wszystkim potrzebują poczuć się bezpiecznie w relacji z agencją nieruchomości. Poczucie bezpieczeństwa klientów buduje zaufanie do drugiej strony — podsumowuje w wypowiedzi dla Pulsu Biznesu Joanna Hirsz, konsultantka ds. customer experience.

 

O Kodeksie Agenta Pro i relacjach Klientów z Liderami Nieruchomości rozmawiamy na łamach Pulsu Biznesu.

Przeczytaj fragment wypowiedzi Joanny:

Klienci, którzy inwestują w zakup mieszkania lub domu swoje oszczędności lub zaciągają kredyt, przede wszystkim potrzebują poczuć się bezpiecznie w relacji z agencją nieruchomości. Poczucie bezpieczeństwa klientów buduje zaufanie do drugiej strony.

Klienci w związku z tym cenią transparentność i uczciwe, szczere podejście – partnerską relację np. przejrzystą ofertę, elastyczne podejście w czasie negocjacji, umowę, która gwarantuje równość stron. Ważne jest też dla klientów, by usłyszeć od agenta o zaletach nieruchomości, jak również o jej słabszych stronach, aby świadomie podjąć decyzję.

Dodatkowo na poprawę doświadczeń klientów będą wpływać wszelkie udogodnienia: intuicyjna strona internetowa z ofertami, panel klienta do samoobsługi, szybkie odpowiadanie na email, dostępność telefoniczna, zagwarantowanie klientowi parkingu itp.

Poczucie bezpieczeństwa buduje zaufanie – Puls Biznesu – pb.pl

Artykuł w PB

Przeczytaj także:

Kodeks Agenta PRO – customer experience w agencji nieruchomości

Dobre praktyki na rynku nieruchomości

 

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Kontynuuj zakupy

Nie możesz kopiować zawartości tej strony