O Kodeksie Agenta Pro i relacjach Klientów z Liderami Nieruchomości rozmawiamy na łamach Pulsu Biznesu.
Przeczytaj fragment wypowiedzi Joanny:
Klienci, którzy inwestują w zakup mieszkania lub domu swoje oszczędności lub zaciągają kredyt, przede wszystkim potrzebują poczuć się bezpiecznie w relacji z agencją nieruchomości. Poczucie bezpieczeństwa klientów buduje zaufanie do drugiej strony.
Klienci w związku z tym cenią transparentność i uczciwe, szczere podejście – partnerską relację np. przejrzystą ofertę, elastyczne podejście w czasie negocjacji, umowę, która gwarantuje równość stron. Ważne jest też dla klientów, by usłyszeć od agenta o zaletach nieruchomości, jak również o jej słabszych stronach, aby świadomie podjąć decyzję.
Dodatkowo na poprawę doświadczeń klientów będą wpływać wszelkie udogodnienia: intuicyjna strona internetowa z ofertami, panel klienta do samoobsługi, szybkie odpowiadanie na email, dostępność telefoniczna, zagwarantowanie klientowi parkingu itp.
Poczucie bezpieczeństwa buduje zaufanie – Puls Biznesu – pb.pl
Przeczytaj także:
Kodeks Agenta PRO – customer experience w agencji nieruchomości