Praktyk Customer Experience – szkolenie

 

Zapraszamy na szkolenie Praktyk CX, które będzie składało się z dwóch części. Pierwszej – już w grudniu oraz kolejnej w styczniu przyszłego roku. W czasie szkolenia wprowadzimy naszych uczestników w najważniejsze obszary związane z zarządzaniem doświadczeniami klientów: definicji i roli CEM w firmie, wpływie zarządzania doświadczeniami klientów na rozwój firmy, roli kadry menadżerskiej w CEM, ładzie korporacyjnym i proklienckiej kulturze organizacyjnej.

 

 

 

 

 

Customer Experience to suma wszystkich doświadczeń klienta, jakie wiążą się z daną marką, czy firmą.

Customer Experience to wszystkie interakcje pomiędzy klientem a organizacją, będące połączeniem percepcji klienta dotyczącej fizycznych aktywności organizacji, stymulowanych zmysłów klienta i wywołanych u klienta emocji. Interakcje te są intuicyjnie oceniane przez klienta względem jego oczekiwań po pierwsze poprzez cały czas trwania kontaktu z firmą, po drugie – we wszystkich punktach styku klient – firma[1].

[1] Colin Shaw

 

A początkującym w CEM i nowym czytelnikom – podpowiadamy na skróty Top 10 bloga GoodCustomerExperience.pl:

  1. Co to jest Customer Experience
  2. Jak zacząć projekt Customer Experience Management
  3. Dlaczego Customer Experience jest ważne dla firmy
  4. Dlaczego należy zadbać o Employee Experience
  5. Badanie Net Promoter Score a lojalność
  6. Najgorsze błędy w zarządzaniu CEM
  7. Praktyczne wykorzystanie wiedzy z badań klientów
  8. Mapa podróży klienta
  9. Close the loop – czyli poprawiamy się
  10. Dlaczego należy dziękować klientowi za reklamację

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Kontynuuj zakupy

Nie możesz kopiować zawartości tej strony