Zapraszamy na szkolenie Praktyk CX, które będzie składało się z dwóch części. Pierwszej – już w grudniu oraz kolejnej w styczniu przyszłego roku. W czasie szkolenia wprowadzimy naszych uczestników w najważniejsze obszary związane z zarządzaniem doświadczeniami klientów: definicji i roli CEM w firmie, wpływie zarządzania doświadczeniami klientów na rozwój firmy, roli kadry menadżerskiej w CEM, ładzie korporacyjnym i proklienckiej kulturze organizacyjnej.
Customer Experience to suma wszystkich doświadczeń klienta, jakie wiążą się z daną marką, czy firmą.
Customer Experience to wszystkie interakcje pomiędzy klientem a organizacją, będące połączeniem percepcji klienta dotyczącej fizycznych aktywności organizacji, stymulowanych zmysłów klienta i wywołanych u klienta emocji. Interakcje te są intuicyjnie oceniane przez klienta względem jego oczekiwań po pierwsze poprzez cały czas trwania kontaktu z firmą, po drugie – we wszystkich punktach styku klient – firma[1].
[1] Colin Shaw
A początkującym w CEM i nowym czytelnikom – podpowiadamy na skróty Top 10 bloga GoodCustomerExperience.pl:
- Co to jest Customer Experience
- Jak zacząć projekt Customer Experience Management
- Dlaczego Customer Experience jest ważne dla firmy
- Dlaczego należy zadbać o Employee Experience
- Badanie Net Promoter Score a lojalność
- Najgorsze błędy w zarządzaniu CEM
- Praktyczne wykorzystanie wiedzy z badań klientów
- Mapa podróży klienta
- Close the loop – czyli poprawiamy się
- Dlaczego należy dziękować klientowi za reklamację