Happy Customer Experience Day! CX to gra zespołowa

Happy Customer Experience Day!

Customer Experience –  gra zespołowa czy solo?
Ile razy jest tak, że mamy swój indywidualny cel, mamy cel zespołowy jako dział? Ile razy skupiamy się bardziej na nich niż na tym, by jako cała firma dostarczyć klientom wartość? Ta wartość wymaga współpracy, ponaddziałowej, współpracy wszystkich bez względu na nasze miejsce i rolę w firmie. Z okazji CX DAY, który jest dziś celebrowany na całym świecie po hasłem CX to gra zespołowa, życzę Wam wszystkich sukcesów w budowaniu pozytywnych doświadczeń Klientów, dobrej współpracy wewnętrznej i ogromnej satysfakcji z rezultatów.

CX DAY 2021 – Podziękowania od naszych Klientów

  • Dziękujemy za owocną współpracę i za Twój wkład w budowanie dobrych doświadczeń naszych Pacjentów.
  • To już drugi rok z rzędu. Wspólnie celebrujemy, ale dzięki Wam również inspirujemy do budowania świadomości i coraz lepszych doświadczeń klientów.
  • To czysta przyjemność i wspaniałe doświadczenie pracować z Tobą i Twoim zespołem.
  • My również Tobie serdecznie dziękujemy za doskonałą współpracę.
  • Z okazji naszego wspólnego Święta życzę Ci dalszego uszczęśliwiania Klientów
  • To my dziękujemy – to współpraca z Wami nad Customer Experience otworzyła nam oczy na różne kwestie, które zdawałyby się oczywiste a jednak nie są.
  • Dzięki Wam staramy się być lepsi i zaczęliśmy naprawdę słuchać głosu Klientów
  • Dla mnie zawsze będziesz prekursorką CX w Polsce i jednym z najmocniejszych graczy w tej tematyce.
  • Pracę z Tobą zawsze będę bardzo miło wspominać, bo każdy projekt z Tobą to czysta przyjemność współpracy połączona z efektywnością i sprawnością działania – co rzadko się spotyka na rynku.

Szkolenia CX, Wydarzenia CX – zajrzyj tutaj.

Mapa podróży Klienta – zajrzyj tutaj.

Employee Experience – zajrzyj tutaj.

Customer Experience – zajrzyj tutaj.

#CXDAY
#goodcustomerexperience
#customerexperience

Dodaj komentarz