22 czerwca br. Joanna i Anna z GCE poprowadziły moduł ekspercki podczas tegorocznej edycji Trendy Contact Center na temat Customer Experience a Employee Experience – jak doskonalić kompetencje pracowników, by przełożyły się one na poprawę Customer Experience. Opowiadały o roli komunikacji wewnętrznej oraz o tym, jak wpływać na postawę prokliencką pracowników. Link do wydarzenia.
Strona główna AktualnościTrendy Contact Center
Trendy Contact Center

Kategorie
Przeczytaj także

21 września 2023
X Summit 2023 – Joanna Hirsz
X Summit 2023 Największa w Polsce konferencja poświęcona Customer Experience i Employee Experience odbędzie się 28 listopada 2023 w Warszawie! Dowiedz się, jak

20 września 2023
Mapa podróży pracownika
Mapę podróży możemy wykorzystać do diagnozy stanu obecnego, jak i zaprojektowania wizji nowych doświadczeń pracownika np. po fuzji przedsiębiorstw. Dzięki Mapie podróży pracownika możemy

15 września 2023
X SUMMIT 2023
To już II edycja! Zapraszamy na drugą edycję konferencji X SUMMIT, poświęconej tematyce Customer & Employee Experience. W czasie kolejnych bloków tematycznych pogłębisz wiedzę na temat: