22 czerwca br. Joanna i Anna z GCE poprowadziły moduł ekspercki podczas tegorocznej edycji Trendy Contact Center na temat Customer Experience a Employee Experience – jak doskonalić kompetencje pracowników, by przełożyły się one na poprawę Customer Experience. Opowiadały o roli komunikacji wewnętrznej oraz o tym, jak wpływać na postawę prokliencką pracowników. Link do wydarzenia.
Strona główna AktualnościTrendy Contact Center
Trendy Contact Center

Kategorie
Przeczytaj także

12 marca 2025
Klientocentryczna firma
12 marca 2025 Dobry plan CX Chaotyczne działania w obszarze Customer Experience nie są dobrym pomysłem. Można popełnić wiele błędów, których ani klienci, ani

11 marca 2025
Exit Interview Pracownika
11 marca 2025 Niestety, w wielu firmach nadal brakuje Exit Interview. Organizacje nie wiedzą, dlaczego ludzie od nich odchodzą. Czasami przeprowadzana jest rozmowa lub

10 marca 2025
Momenty Prawdy
10 marca 2025 Momenty Prawdy w podróży klienta Czy warto znać Momenty Prawdy w podróży klienta? No pewnie, że tak! To, co dzieje się w tych momentach, buduje Customer Experience