Strategia Employee Experience

„Czas na naprawę dachu jest wtedy, gdy świeci słońce.” – John F. Kennedy. Tak samo Dyrektorze HR jest ze Strategią Employee Experience. Nie czekaj, aż spadnie zaangażowanie czy wzrośnie rotacja.

Strategia Employee Experience
 

 

Działania budujące pozytywne doświadczenia zespołu

 

Gdy zaczyna padać deszcz, a Twój dach jest dziurawy, skupiasz się na ratowaniu dobytku i podstawianiu wiader tam, gdzie cieknie. Działania są chaotyczne, czasami nieskuteczne i przede wszystkim męczące.

 

A co by było, gdybyś – jako Dyrektor HR – miał/a z góry zaplanowane działania budujące pozytywne doświadczenia zespołu, miał/a strategię?

To oznacza Twój spokój, dostosowane do potrzeb pracowników działania, ustawione mierniki, jasno określone role – wtedy pozostaje Ci doceniać wysiłki i monitorować efekty.

 

Jak mogę pomóc?

 

Przygotuję i przeprowadzę badania oraz warsztaty „Strategia i plan działań Employee Experience”, podczas których będę pracować wspólnie z Twoim zespołem.

 

Na początek zmapujemy potrzeby i cele firmy w zakresie zarządzania doświadczeniami pracowników – co chcecie osiągnąć i jakim pracodawcą chcecie być. Zadbamy o spójność ze strategią firmy.

 

Zaprojektuję i przeprowadzę z moim zespołem badania opinii pracowników z moim zespołem, wykorzystując metodykę opartą na Modelu 5I Qualtrics (Inform, Instruct, Inspire, Involve, Incent). Dzięki temu dowiemy się, gdzie dziś pracownicy otrzymują odpowiednie wsparcie, a gdzie go potrzebują więcej.

 

Określimy kluczowych interesariuszy przyszłych działań EX oraz oczekiwane rezultaty wdrożenia strategii employee experience. Wypracujemy mierniki efektywności, które będziemy monitorować.

 

Ustalimy priorytety i harmonogram działań – powstanie strategia i plan działań Employee Experience dostosowany do Twojej organizacji.

 

Takie projekty zrealizowałam z moim zespołem m.in. dla LUX MED, PZU, Santander i wielu innych firm. Co osiągnęły?

Dziś pracują nad employee experience według określonego planu i priorytetów, realizuję swoją strategię EX.

 

A Ty? Czy zgadzasz się, że łatwiej pracować nad employee experience, gdy ma się z góry określony plan?

 

Dołącz do dyskusji na ten temat na LinkedIn

 

Przeczytaj także:

Drivery Employee Experience

Warsztat „Strategia i plan działań Employee Experience”

Shopping cart

0
image/svg+xml

No products in the cart.

Kontynuuj zakupy

Nie możesz kopiować zawartości tej strony