Działania budujące pozytywne doświadczenia zespołu
Gdy zaczyna padać deszcz, a Twój dach jest dziurawy, skupiasz się na ratowaniu dobytku i podstawianiu wiader tam, gdzie cieknie. Działania są chaotyczne, czasami nieskuteczne i przede wszystkim męczące.
A co by było, gdybyś – jako Dyrektor HR – miał/a z góry zaplanowane działania budujące pozytywne doświadczenia zespołu, miał/a strategię?
To oznacza Twój spokój, dostosowane do potrzeb pracowników działania, ustawione mierniki, jasno określone role – wtedy pozostaje Ci doceniać wysiłki i monitorować efekty.
Jak mogę pomóc?
Przygotuję i przeprowadzę badania oraz warsztaty „Strategia i plan działań Employee Experience”, podczas których będę pracować wspólnie z Twoim zespołem.
Na początek zmapujemy potrzeby i cele firmy w zakresie zarządzania doświadczeniami pracowników – co chcecie osiągnąć i jakim pracodawcą chcecie być. Zadbamy o spójność ze strategią firmy.
Zaprojektuję i przeprowadzę z moim zespołem badania opinii pracowników z moim zespołem, wykorzystując metodykę opartą na Modelu 5I Qualtrics (Inform, Instruct, Inspire, Involve, Incent). Dzięki temu dowiemy się, gdzie dziś pracownicy otrzymują odpowiednie wsparcie, a gdzie go potrzebują więcej.
Określimy kluczowych interesariuszy przyszłych działań EX oraz oczekiwane rezultaty wdrożenia strategii employee experience. Wypracujemy mierniki efektywności, które będziemy monitorować.
Ustalimy priorytety i harmonogram działań – powstanie strategia i plan działań Employee Experience dostosowany do Twojej organizacji.
Takie projekty zrealizowałam z moim zespołem m.in. dla LUX MED, PZU, Santander i wielu innych firm. Co osiągnęły?
Dziś pracują nad employee experience według określonego planu i priorytetów, realizuję swoją strategię EX.
A Ty? Czy zgadzasz się, że łatwiej pracować nad employee experience, gdy ma się z góry określony plan?
Dołącz do dyskusji na ten temat na LinkedIn
Przeczytaj także: